شمانیوز
شما نیوز

عکس های دختران جوان فسایی در دست مرد اخاذ

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری مردی ۲۸ ساله در شهرستان فسا خبر داد که با ایجاد گروه‌های واتساپی و وعده استخدام در کلینیک مشاوره، از دختران جوان قصد اخاذی داشت.

عکس های دختران جوان فسایی در دست مرد اخاذ

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ حشمت سلیمانی در این باره گفت: در پی مراجعه خانمی جوان به پلیس فتا مبنی بر اینکه در شبکه اجتماعی واتساپ با فردی آشنا شده و پس از مدتی با وعده‌های مختلف از قبیل استخدام در کلینیک مشاوره با حقوق بالا و اخذ عکس‌های خصوصی قصد اخاذی از من را دارد، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: با توجه به اظهارات شاکی و بررسی‌هاى لازم مشخص شد متهم با ورود به شبکه‌های اجتماعی و سوء استفاده از احساسات دختران جوان، ضمن معرفی کردن خود به عنوان دکتر و به بهانه استخدام، اقدام به دریافت اطلاعات شخصی آنان می‌کرده است.

 

او افزود:با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم به هویت معلوم در شهرستان فسا مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

 

وی گفت: با بررسی‌های تکمیلی و ادله‌های دیجیتالی مشخص شد متهم به همین شگرد اقدام به اخذ تصاویر خصوصی ۱۰ دختر جوان، با نیت اخاذی کرده است.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد:کاربران هرگز فریب اینگونه تبلیغات و آگهی‌ها را نخورند و از ارسال اطلاعات شخصی و تصاویر خصوصی به افراد ناشناس خودداری کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied