شمانیوز
شما نیوز

تجمع بازنشستگان کارخانه مخابرات راه دور مقابل استانداری فارس

تعدادی از بازنشستگان کارخانه مخابرات راه دور (ITI) شیراز، بار دیگر برای دریافت مطالبات ١۵ ساله خود در مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

تجمع بازنشستگان کارخانه مخابرات راه دور مقابل استانداری فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، یکی از بازنشستگان کارخانه ITI در خصوص مشکلات کارگران بازنشسته این کارخانه گفت: ١۵ سال است که به دنبال احقاق حق و حقوق خود هستیم اما تاکنون نتوانسته‌ایم به حقوق خود دست پیدا کنیم و مسئولین هم تنها وعده رسیدگی می‌دهند.

مفتاح اظهارداشت: ١۵ سال است که هیچ دریافتی نداشته‌ایم و نتوانسته‌ایم به مطالبات خود دست پیدا کنیم این در حالی است که قرار بود بخشی از زمین این کارخانه به مزایده گذاشته شود اما بازهم برخی از مسئولان اجازه برگزاری مزایده را ندادند تا دست کارگران این کارخانه به مطالباتشان نرسد.

وی اضافه کرد: یک هزار و ٢٠٠ نفر از کارگرانی که در این کارخانه در ١۵ سال قبل مشغول کار بودند اکنون نیازمند مطالبات خود هستند و باید راهکاری وجود داشته باشد تا بتوان مطالبات این افراد را پرداخت کرد.

او ادامه داد: مالک کارخانه به قدری با نفوذ است که از دست هیچ مسئول استانی کاری بر نمی‌آید.

وی اضافه کرد: طی سفری که سال گذشته رئیس قوه قضائیه به استان داشتند وعده حل این مشکل طی یک ماه را دادند که این مهم هم بعد از گذشت یک سال هنوز محقق نشده است.

وی افزود: ١۵ سال قبل مطالبات کارگران این کارخانه ٢٠ میلیارد تومان برآورد شده بود اما پس از گذشت ١۵ سال و با محاسبه مطالبات به نرخ روز این مطالبات به ٢٠٠ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied