شمانیوز
شما نیوز

بیش از ۱۷۰۰ واحد مسکن مهر در استان لرستان بهره‌برداری می‌رسد

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ۱۷۲۷ واحد مسکن مهر به‌زودی در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرشاد رضایی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای سال 95 تاکنون حدود 900 واحد از پروژه‌های راکد مسکن مهر استان احیا شده‌ است.
وی افزود: تعداد واحدهای خود مالک مسکن مهر استان لرستان حدود هزار و 727 واحد است که در جلسه قبلی شورای مسکن استان مقرر شد تکلیف این واحدها ظرف مدت یک ماه مشخص شود که در این مدت‌زمان 393 واحد خود مالک فاقد متقاضی تعیین تکلیف شده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه در مجموع 591 واحد خود مالک مسکن مهر استان در دهه فجر امسال آماده افتتاح است عنوان کرد: 464 واحد خود مالک سه‌جانبه مسکن مهر استان لرستان باید تا خردادماه سال 96 تحویل داده شود و این در حالی است که میزان پیشرفت فیزیکی این واحدها بین 60 تا 40 درصد است.
وی به مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر سپاه خرم‌آباد و نصر دورود اشاره کرد و گفت: تعاونی سپاه شهر خرم‌آباد 114 واحد دارد که میزان پیشرفت طرح آن 35 درصد است و این در حالی است که پیمانکار آن زمان افتتاح واحدهای مشخص‌شده را هفته دولت سال آینده اعلام کرده است.
رضایی تصریح کرد: در مجموع تعداد 688 واحد مسکن مهر استان لرستان در سال 96 به بهره‌برداری می‌رسند.
وی خاطرنشان کرد: تعاونی مسکن مهر نصر شهرستان دورود 110 واحد دارد که بانک مسکن قول داده نسبت به تسریع در زمان پرداخت تسهیلات آن اقدام کند تا این واحدها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied