شمانیوز
شما نیوز

جزئیات درگیری خونین در خرم آباد

بامداد چهارشنبه در منطقه دره گرم خرم آباد یک مامور نیروی انتظامی کشته و یک تانکر حمل سوخت منفجر شد.

جزئیات درگیری خونین در خرم آباد
فارس نوشت: در پی تیراندازی افراد ناشناس به یک تانکر سوخت پارک شده در یک پمپ بنزین در خرم‌آباد و عوامل انتظامی حاضر در محل، متاسفانه یک سرباز وظیفه به شهادت رسید و یک افسر انتظامی مجروح شد.
ساعتی پیش و در جریان تیراندازی افراد ناشناس در اتوبان شهید چاغروند خرم‌آباد متاسفانه یک سرباز وظیفه به شهادت رسید و یک افسر پلیس نیز مجروح شد.
جزئیات درگیری خونین در خرم آباد بر پایه این گزارش مهاجمین پس از تیراندازی کور به یک تانکر سوخت‌رسان پارک شده در محوطه یک پمپ بنزین در اتوبان شهید چاغروند به سوی عوامل انتظامی حاضر در محدوده نیز آتش گشودند که در جریان این تهاجم یک سرباز وظیفه اهل خوزستان به مقام رفیع شهادت نائل شد. به گفته شاهدان عینی حجم انفجار خودروی سوخت‌رسان به حدی بود که موجب شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور شد؛ این در حالی است که مهاجمین با سرقت یک دستگاه خودروی سواری متوقف شده در محل انفجار محل حادثه را ترک و متواری شدند. به گفته منابع بیمارستانی، حال عمومی افسر مجروح شده رضایت‌بخش است.
تکمیلی/
هویت شهید حادثه تیراندازی خرم‌آباد مشخص شد سرباز وظیفه «نجم الدین باوی» از خوزستان شهید و ستوان یکم «جابر بیرانوند» در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
جزئیات درگیری خونین در خرم آباد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied