شمانیوز
شما نیوز

حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی روی دست دولت مانده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی روی دست دولت مانده است که براساس قانون می‌توان آن‌ها را به بخش خصوصی واگذار کرد.

حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی روی دست دولت مانده است
به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدرضا رضایی کوچی در آیین معرفی رییس جدید دادگستری فارس با اشاره به مقابله دستگاه قضا با اخلال‌گران اقتصادی اظهار داشت: عملکرد این دستگاه در مبارزه با اخلالگران در یک سال گذشته قابل تقدیر است و با حضور آیت‌الله رئیسی این برخورد‌ها جدی‌تر می‌شود.
حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی روی دست دولت مانده است
وی افزود: امروز یکی از موضوعاتی که دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند، مسائل اقتصادی است. وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با بیشتر کردن فشار‌های اقتصادی سبب ناامیدی مردم شود گفت: حمایت دستگاه قضا در چنین شرایطی می‌تواند هم امنیت روانی مردم و هم قیمت ارزاق را کنترل کند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقابله دستگاه قضا با اخلال‌گران اقتصادی بیان کرد: این کار خوبی است که دستگاه قضا شروع کرده و عملکرد این دستگاه در مبارزه با اخلالگران در یک سال گذشته قابل تقدیر است و با حضور آیت‌الله رئیسی این برخورد‌ها جدی‌تر هم می‌شود.
نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به حادثه سیل در برخی از استان‌های کشور و انجام بررسی‌ها در کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: تصرف حرایم رودخانه‌ها و عدم کنترل رودخانه‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل در بروز سیل بوده است و از دستگاه قضا انتظار است که در این زمینه نیز قاطع عمل کند.
وی با اشاره به اینکه حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی روی دست دولت مانده است، عنوان کرد: در قانون واگذاری پروژه به بخش خصوصی پیش‌بینی شده است که دستگاه‌های اجرایی با همکاری دستگاه قضا و با شفافیت می‌توان این پروژه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied