شمانیوز
شما نیوز

توضیحات شهردار گنبدکاووس درباره فساد های شهرداری

شهردار گنبدکاووس در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره مطالب مطرح شده درباره خرید خودروی لوکس و استخدام اعضای شورای شهر توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات شهردار گنبدکاووس درباره فساد های شهرداری

به گزارش  شمانیوز به نقل از فارس ، منصور طعنه گنبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گنبدکاووس با تقدیر از انتقادات و پیشنهادات مطرح شده توسط خبرنگاران در طول ماه‌های تصدی مسئولیت توسط وی، اظهار کرد: بنده و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس همواره از انتقادات سازنده مردم به ویژه اصحاب رسانه که حلقه ارتباطی بین ما و مردم هستند، استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه درباره مسائل مطرح شده درباره خرید خودروی خارجی مدل «تیگو 7» برای شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، افزود: بنده از ابتدای طرح این موضوع مخالف بودم که اعضای محترم شورا شاهد این مساله هستند و معتقد بودم می‌شود با همین خودروهای فعلی نیز به گونه‌ای کار را جلو برد اما برخی استدلال‌ها و نیازمندی‌ها ما را به نتیجه دیگری رساند.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ما برای تردد مکرری که به استانداری و وزارت کشور داریم نیازمند یک خودروی ایمن بودیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از سفرهای به تهران را با خودرو و نه با پرواز انجام می‌دهیم و به همین دلیل باید یک خودروی مناسب جاده تهیه می‌کردیم.

طعنه گنبدی با اشاره به اینکه علاوه بر این ما در زمان حضور یک وزیر یا مهمان تراز اول کشوری و بعضا امنیتی در سطح هیچ کدام از ادارات شهرستان یک خودروی ایمن و مناسب برای انتقال افراد نداریم، ادامه داد: مجموع استدلال‌ها و نیازمندی‌ها ما را به این نتیجه رساند که باید این خودرو خریداری شود.

وی با بیان اینکه بنده سال‌هاست از دهه 70 خودروی خارجی سوار می‌شوم و حتی رفت و آمد به شهرداری را هم عمدتا با خودروی شخصی خودم انجام می‌دهم، گفت: اینگونه نیست که ما کشته و مرده خودروی چینی باشیم و همین الان خودروی شخصی بنده به مراتب مدل بالاتر و گران قیمت‌تر از این خودروهاست.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در بسیاری از ادارات استانی و کشوری داشتن یک شاکله و دیسیپلین خاص که عمدتا ابهت و جایگاه اداری مشخص گفته می‌شود خیلی راهگشاست، تصریح کرد: یکی از استدلال‌ها نیز این بود که با خرید این خودرو می‌توان یک جایگاهی را در نزد افکار عمومی برای شهردار و شهرداری در پیگیری مطالبات مردم ایجاد کنیم.

طعنه گنبدی در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر استخدام اقوام و اعضای خانواده برخی از اعضای شورای شهر گنبدکاووس در شهرداری نیز گفت: بنده هیچ شخصی را از اقوام اعضای شورا در شهرداری استخدام نکرده‌ام و یک ریال به این اشخاص حقوق نمی‌دهم اما اگر این افراد در ذیل شرکت‌های پیمانکاری شهرداری استخدام شده‌اند باید آن شرکت‌ها پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌ها برای جذب نیروهای خود تابع مقررات و آئین‌نامه‌های خود هستند، افزود: بنده در شهرداری تنها بر اساس قانون و ابلاغیه‌های ارسالی وزارت کشور حق دارم در حوزه تامین نیروی انسانی اقدام کنم و به همین دلیل بنده این استخدام را صورت نداده‌ام و از طرح این موضوعات بی‌خبر هستم.

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اینکه تصمیم داریم نشست با خبرنگاران و اهالی رسانه را در طول سال در چندین مرتبه مجزا صورت دهیم، اضافه کرد: امیدواریم با کاهش فاصله با رسانه‌ها بتوانیم بهتر و جامع‌تر به سوالات و دغدغه‌های مردم پاسخ دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied