شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر،

جشنواره پنجره ۵ تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

جشنواره پنجره ۵ تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز در این خصوص گفت: این جشنواره در قالب نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان، کلاس های آموزشی، دوره آموزش فوتبال برای نونهالان و نمایشگاه‌های عکس جوان و ورزش، جوان و تولید، جوان و نشاط اجتماعی برگزار می شود.

ابراهیم گشتاسبی‌راد با بیان اینکه محصولات فرهنگی و هنری تولید شده حاصل از این آموزش‌ها در جشنواره به نمایش در می‌آید اظهار داشت:در قالب این طرح پنجره‌ای رو به سوی الگو‌های جدید فراغت برای خانواده‌هایی که یک یا چند عضو درگیر اعتیاد دارند باز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این کلاس ها هنر‌هایی به خانواده‌ها آموزش داده شده است که افراد می‌توانند به عنوان فعالیت جدی انجام دهند و مولفه جدید سبک زندگی را وارد زندگی خود کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به برگزاری دوره آموزش فوتبال برای نونهالان، اظهارداشت: ۲ تیم نهایی ۲ تیر ساعت ۱۷ در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه حافظیه به مصاف هم می‌روند و کاپ قهرمانی و مدال‌های تیم برتر همراه با موسیقی و برنامه‌های شاد اهدا می‌شود.

او با بیان اینکه تعدادی از عکاسان شیراز به صورت داوطلبانه در حوزه اعتیاد و انعکاس این واقعیت تلخ جامعه فعالیت دارند تا نسبت به این موضوع در جامعه حساسیت ایجاد کنند گفت: نمایشگاهی از آثار این عکاسان با عنوان امید جوان روز‌های ۲۷ و ۲۸ خرداد در نگارخانه آبگینه برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه آئین پایانی این جشنواره ۵ تیر ساعت ۱۷ در تالار آزادی برگزار می‌شود بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی الگو‌های سلامت اجتماعی و زندگی شاد و نشان دادن آن‌ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied