شمانیوز
شما نیوز

جزئیات استعفای شهردار قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: استعفای شهردار به دست ما نرسیده است به همین ایشان همچنان مشغول به کار هستند.

جزئیات استعفای شهردار قزوین

به گزارششمانیوز به نقل از فارس، حکمت‌اله داودی امشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: اگر بگوئیم شهردار استعفا داده اینطور نیست زیرا تا زمانی که استعفایی به دست ما نرسیده، ایشان شهردار هستند.

وی بیان کرد: اگر شهردار برود و فرد دیگری بیاید و در این راستا حرف‌هایی باشد در جلسه غیرعلنی مطرح می‌شود و شهردار جدید انتخاب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: برای روشن شدن موضوع و تنویر افکار عمومی جلسه‌ای با خبرنگاران برگزار می‌شود تا موضوعات مختلف مطرح گردد.

داودی با بیان اینکه شهردار مشغول به کار بوده و در اتاق کاری‌اش است، اظهار کرد: مسؤولان نظارتی مسایل نظارت خود را در دستگاه‌های اجرایی سطح استان قزوین انجام می‌دهند و شهرداری نیز از جمله این دستگاه‌ها است.

وی یادآور شد: موضوع نظارتی طبق روال خودش به صورت طبیعی انجام می‌شود و شایعاتی نیز در سطح شهر قزوین مطرح است که با برگزاری جلسه غیرعلنی در شورا خدمت شهردار خواهیم بود.

افزایش نرخ ورودی خودروها به باراجین

در ادامه جلسه، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در خصوص لایحه افزایش نرخ ورودی خودروها به بوستان باراجین گفت: این مبلغ در گذشته 10 هزار ریال بوده که شهرداری به دلیل هزینه‌هایی از جمله فضای سبز، روشنایی، اب، برق، مبلمان شهری و سرویس بهداشتی درخواست افزایش آن به 30 هزار ریال را داشته است.

وی بیان کرد: بعد از بررسی‌های لازم در کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین تصمیم گرفته شد مبلغ 10 هزار ریال به 20 هزار ریال افزایش یابد که این مهم مورد تصویب اعضای شورا رسید.

انتهای پیام/77009

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied