شمانیوز
شما نیوز

صدور دستور قضایی برای پیگیری حادثه مرگبار جاده شیراز-خرامه

رییس کل دادگستری استان فارس از پیگیری حادثه واژگونی یک خودرو در جاده شیراز _ خرامه در دادگستری استان خبر داد.

صدور دستور قضایی برای پیگیری حادثه مرگبار جاده شیراز-خرامه

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در خصوص وقوع حادثه واژگونی یک خودرو در جاده شیراز _ خرامه که باعث جان باختن یک دختر جوان و مصدومیت دو نفر دیگر شد گفت: در اینگونه از حوادث، پس از تشکیل پرونده قضایی دستورات لازم جهت بررسی ابعاد حادثه و شناسایی مقصران با حضور کارشناسان مربوطه صادر می‌شود که در این خصوص نیز پرونده قضایی در دادسرا تشکیل و دستورات لازم جهت بررسی علل وقوع حادثه صادر شده و موضوع با سرعت و جدیت در حال بررسی است.

وی اظهار داشت: پس از بررسی مسائل فنی و اخذ نظرات کارشناسی چنانچه تخلف، سهل انگاری یا قصور شخص، اشخاص و یا متولیان امر در وقوع این حادثه محرز گردد؛ دستگاه قضایی با قاطعیت برخورد قانونی را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی همچنین خواستار توجه ویژه مسئولین به امر پیشگیری در راستای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه شد و افزود: پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی بخش مهم و لاینفک مدیریتی است که لازم است بیش از گذشته مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.

گفتنی است در پی انتشار ویدیویی از ناایمن بودن محور شیراز- خرامه در شبکه های اجتماعی و فوت یک دختر جوان در حادثه رانندگی در برخورد با موانع ایجاد شده در این محور، وزیر راه و شهرسازی نیز دستور پیگیری موضوع را صادر نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied