شمانیوز
شما نیوز

جزییات انهدام باند مسلحانه مواد مخدر در ‌ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف یک تن و ۱۹۲کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان "ایرانشهر" خبر داد.

جزییات انهدام باند مسلحانه مواد مخدر در ‌ایرانشهر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف یک تن و ۱۹۲کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان "ایرانشهر" خبر داد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیانی تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را در حال جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه  وانت در یکی از محورهای مواصلاتی فرعی مهرستان- ایرانشهر شناسایی و با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به هشدارهای مکرر پلیس متواری و سرنشینان آن به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند. پس از طی مسافتی تعقیب و گریز جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو حامل مواد را با قانون به‌کارگیری سلاح متوقف و قاچاقچیان با رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: در پاکسازی منطقه ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ، یک تن و 178 کیلو  و 294 گرم تریاک، 14 کیلوگرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش، 5 تیغه خشاب به همراه 141 فشنگ جنگی کشف شد. پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied