شمانیوز
شما نیوز

تحریم مردم ایران رجز خوانی است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه به پشتوانه شهدا محکم مقابل دشمن ایستاده‌ایم گفت: دشمن امروز گیج شده است، حیثیتش از دست رفته و نمی‌داند چگونه آن را به دست بیاورد.

تحریم مردم ایران رجز خوانی است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد جلیلی‌صفت در مراسم گرامیداشت خلبان شهید عباس دوران با اشاره به اینکه شهید دوران تنها افتخار استان فارس و یک قهرمانی ملی نیست بلکه قهرمانی بین‌المللی است گفت: آوازه شهید دوران و از خودگذشتگی‌اش از ایران عبور کرده و همه دنیا را پوشش داده است. 

وی با بیان اینکه هر چیزی دارای قدر و ارزشی است و انسان نیز ارزشی دارد اظهار داشت: نظرات متفاوتی در این زمینه وجود دارد اما امام علی(ع) فرموده‌اند که ارزش آدمی به اندازه همت آن است و تا زمانی که فتنه‌های پیچیده و دگرگونی‌های آنچنانی پیش نیاید انسان شناخته نمی‌شود. 

جانشین عقیدتی سیاسی آجا با اشاره به اینکه گوهر وجودی انسان در دگرگونی‌های جامعه مشخص می‌شود، افزود: گوهر وجودی شهید دوران نیز در زمان انقلاب و دفاع مقدس مشخص شد و به همین دلیل این شهید بزرگوار قهرمانی برای دوران‌های مختلف جامعه است و اقشار مختلف اجتماع در زمان‌های مختلف از ایثار و فداکاری این شخصیت بزرگوار سخن خواهند گفت. 

وی با اشاره به انجام بیش از 100 سورت پروازی در کمتر از 2 سال توسط شهید دوران گفت: این کار دشواری است که فردی با شجاعت شهید دوران این را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات آخری که شهید دوران شرکت کرد درصد بازگشت از آن 5 درصد بود خاطرنشان ساخت: وقتی جریان سران غیرمتعهدها در عراق پیش می‌آید و صدام می‌خواهد با برگزاری این اجلاس امنیت بغداد را به رخ بکشد، شهید دوران با اقدامی شجاعانه امنیت بغداد را زیر سوال برد. 

وی گفت: این عملیات افتخارآمیز نه تنها معادلات نظامی عراق و صدام بلکه معادلات سیاسی استکبار و صهیونیست‌ها را نیز بر هم زد. 

جلیلی‌صفت با اشاره به این سخن شهید دوران که «اگر هواپیما هم آتش گرفت ایجکت نمی‌کنم» گفت: این سخن جسارت،  شجاعت، ایستادگی شهید دوران را می‌رساند یعنی در آتش می‌سوزم اما اجازه نمی‌دهم مردم و کشورم در آتش استکبار بسوزد. 

وی با بیان اینکه امروز هم استکبار رجزخوانی می‌کند و از تحریم مردم ایران دم می‌زند، تصریح کرد: ما 40 سال است که تحریم هستیم مگر غیر از تحریم هم داشته‌ایم؛ دشمن ،مقاومت مردم ایران در اوایل انقلاب با دست خالی مقابل استکبار با همه تجهیزاتش را فراموش کرده است؟ اسارت آمریکایی‌ها و تسخیر لانه جاسوسی را فراموش کرده است؟ روزی ما در میدان نبرد حتی سلاح سبک نداشتیم اما ایستادیم. 

وی با بیان اینکه امروز به پشتوانه شهداست که محکم مقابل دشمن ایستاده‌ایم افزود: دشمن امروز گیج شده است، حیثیتش از دست رفته و نمی‌داند چگونه آن را به دست بیاورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied