شمانیوز
شما نیوز

کشف ۷۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی این استان،۷۵۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

کشف ۷۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از تردد قاچاقچیان مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی به سمت شهر شیراز مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و مأموران به یکی از ورودی‌های شهر شیراز اعزام شدند، افزود: هنگام کنترل خودروهای عبوری، مأموران به یک وانت مزدا مظنون و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او بیان کرد:با تلاش مأموران و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن 339 کیلوگرم حشیش کشف شد و در این رابطه 2 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی گفت: در یک عملیات دیگر مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران به محور "صالح آباد – آباده طشک" اعزام و به صورت نامحسوس، عبور ومرور خودروها را تحت کنترل قرار دادند اظهار داشت: در این هنگام راننده یک پژو 405 با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، لاستیک های این خودرو را مورد هدف قرار داده و آن را توقیف کردند؛ در بازرسی از این خودرو، 223 کیلوگرم تریاک کشف و 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه به کشف مقادیری تریاک در شهرستان داراب اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی این شهرستان طی 2 عملیات جداگانه، 2 خودرو تریلی و سمند حامل مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از تریلی، 97 کیلوگرم تریاک و در بازرسی از خودرو سمند نیز 95 کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی افزود: در این دو عملیات، 5 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied