شمانیوز
شما نیوز

تبریک فرهاد مجیدی به هواداران استقلال

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در پایان این بازی گفت: این برد را به هواداران استقلال تبریک می گویم. فرهاد مجیدی در ادامه گفت، به پرسپولیس خسته نباشید می گویم. امیدوارم با این برد دل هواداران را خوشحال کرده باشیم.

تبریک فرهاد مجیدی به هواداران استقلال

به گزارش شمانیوز: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در پایان این بازی گفت: این برد را به هواداران استقلال تبریک می گویم.  فرهاد مجیدی در ادامه گفت، به پرسپولیس خسته نباشید می گویم. امیدوارم با این برد دل هواداران را خوشحال کرده باشیم.

وی درباره داوری علیرضا فغانی در دربی گفت: داوری مشکلی نداشت و فغانی خوب سوت زد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس به ما ارتباطی ندارد ولی اگر لازم باشد در روزهای آینده به طور مفصل درباره شرایط استقلال صحبت می کنم.

مجیدی در خصوص تعویض هایش در دربی گفت: استراتژی ما این بود بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم. می توانستیم از فرصتهایمان استفاده کنیم. بازیکنان به نحو احسن وظایفشان را انجام دادند و نیازی به تعویض نبود.

وی گفت: ضربات پنالتی در دربی شرایط روحی و روانی خاص خودش را دارد. سعی کردیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که شرایط روحی بالاتری داشتند.

سرمربی استقلال در خصوص کسل کننده بودن بازی در نیمه نخست تصریح کرد: بازی پرسپولیس و استقلال همیشه حساس است و موقعیت کم پیش می آید. هر تیمی از فرصت استفاده کند، برنده می شود. در بازی قبل پرسپولیس یک فرصت نصفه داشت و پیروز شد و دروازه بان ما یک بار زمین خورد. حساسیت باعث می شود بازی جذاب نشود. اینجا با تمام وجود از بازیکنان تشکر می کنم. غیرت، شرافت، مردانگی را برایم در این چند وقت تعریف کردند. افتخار می کنم مربی تیمی به نام استقلال و این بازیکنان باوجود و باشرف هستم که بدون دریافتی اینطور بازی می کنند. به هواداران می گویم قدر این بازیکنان را بدانند. اگر شاکله تیم حفظ و استقلال تقویت و مشکلات مدیریتی کنار برود ،این تیم در آسیا حرف برای گفتن دارد.

 

5451029

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied