شمانیوز
شما نیوز

عکس +16 مهدی کوشکی همسر سابق ریحانه پارسا بعد از طلاق + عکس

مهدی کوشکی، عکسی از نمایشنامه شک در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

عکس +16 مهدی کوشکی همسر سابق ریحانه پارسا بعد از طلاق + عکس

مهدی کوشکی زاده 1360 است.مهدی کوشکی در خرم آباد متولد شد.مهدی کوشکی نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی عکسی از نمایشنامه شک در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در کپشن آن نوشت:

" نمایشنامه شَک بزودی منتشر خواهد شد.بعد از بیست و سه سال که از نوشتن اولین نمایشنامه ام می گذره؛ نمایشنامه ی مونولوگی به اسم سراب،این اولین باره که با میل خودم تصمیم گرفتم نمایشنامه ای از خودم رو چاپ کنم."

 

نمایشنامه+شک+مهدی+کوشکی

 

مهدی کوشکی متولد مرداد ۱۳۶۰، در کوهدشت است. او نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینما است.

 

1704170315y

 

او فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است. او برادر کوچکتر بیژن کوشکی بازیکن سابق استقلال تهران است،همچنین برادر بزرگتر حسین کوشکی بازیکن اسبق استقلال تهران است.

 

2wJR2jz1t9VE

RaVBD0xL6xsY

 

 

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد ناگفته هایی از زندگی خصوصی اش را بازگو کرد و از دلایل کشف حجابش و ازدواج سفید با مهدی کوشکی گفت.
 
ریحانه پارسا در یک لایو جنجالی با مسیح علی نژاد (خبرنگار ضد ایرانی) از ماجرای ازدواج سفید خود با مهدی کوشکی پرده برداشت.

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد ناگفته هایی از زندگی خصوصی اش را بازگو کرد و از دلایل کشف حجابش و ازدواج سفید با مهدی کوشکی گفت.

در این لایو اینستاگرامی که حدود 68 هزار بیننده داشت ریحانه پارسا از سابقه کشف حجابش در ایران خبر داد و گفت بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد موسوم به چهارشنبه های سفید در ایران تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی حجاب باشد.

در این گفتگوی اینستاگرامی که علینژاد سعی داشت این بازیگر جوان را وادار به موضع گیری علیه کشور کند، ریحانه پارسا از واقعیت های پنهان زندگی اش پرده برداشت و با اشاره به بازی در سریال پدر گفت: بعد از این سریال به دلیل اینکه چادر به سر داشتم می خواستم بگویم من به لحاظ ظاهری طوری که در سریال بازی کردم نیستم به همین دلیل شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی کردم.

 

 
 

 

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی اش از او بود. او در این باره گفت: اسفند 98 با مهدی کوشکی دوست بودم اما ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و ...

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied