شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی بازیگران سریال پایتخت + عکس های بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال پایتخت را در شمانیوز بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال پایتخت  + عکس های بازیگران

پایتخت  به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در نوروز سال ۱۳۹۲ فصل دوم این مجموعه پخش شد. پایتخت ۳ در نوروز ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. پایتخت ۵ در نوروز سال ۱۳۹۷ و پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد. این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می‌کند.

 

محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی همسر هما سعادت و پسر بابا پنجعلی است که در این سریال نقش اصلی را ایفاگر است. وی متولد 26 فروردین سال 1354 و زاده شهر تهران است که بسیاری از داستان سریال را او نوشته است. محسن تنابنده فارغ التحصیل رشته بازیگری است و در سال 1394 با روشنک گلپا ازدواج کرده است و یک فرزند به اسم نامی دارد.

 

 

ریما رامین فر بازیگر نقش هما سعادت و همسر نقی معمولی است که اکنون در سن 50 سالگی به سر می برد و در داستان مادر سارا و نیکا است. تاریخ تولد ریما رامین فر پنجم فروردین ماه سال 1349 و زاده شهر تهران است که تاکنون در بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی بازی کرده است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر بوده و همسر امیر جعفری بازیگر معروف سینما است و این زوج یک فرزند به اسم آیین دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied