شمانیوز
شما نیوز

با پیگیری مدیرعامل سازمان اموال تملیکی:

در صدور احکام تعزیرات و قضائی تعجیل خواهد شد

با پیگیری و هماهنگی از سوی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی صدور آرای تعزیرات و قضائی مربوط به پرونده های این سازمان سرعت می گیرد.

در صدور احکام تعزیرات و قضائی  تعجیل خواهد شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل در اولین روز کاری خود در این سازمان به همراه سید حسین میرمعینی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول از انبارهای مدیریت اموال تملیکی استان تهران بازدید کردند.

در این بازدید سرزده که بمنظور بررسی وضعیت و رفع موانع پیش رو در تعیین تکلیف اموال تملیکی استان تهران صورت گرفت، تعدادی از پرونده های موجود مورد بررسی قرار گرفت که با پیگیری و هماهنگی های تلفنی انجام شده توسط اجتهادی با شعبات رسیدگی کننده تعزیراتی، قضات در خصوص همکاری بیش از پیش قول مساعدت دادند.

بخش دیگر این بازدید به بررسی مشکل معارض انبارهای اموال تملیکی استان تهران مربوط بود که با انجام  پیگیری ها امکان ادامه فعالیت در مدیریت اموال تملیکی استان تهران استمرار داشته باشد؛ بنابر این باید اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت امور حقوقی مجددا بررسی و اقدام عاجل صورت پذیرد. 

در ادامه مقرر گردید مدیر اموال تملیکی استان تهران  ضمن ارائه  گزارش از تعداد خودروهای فاقد رای با قابلیت شماره گذاری، خودروهای بالای ٢٥٠٠ سی سی، پوشاک و منسوجات و آمار دقیق از ماینرهای موجود، پرونده های سنواتی کلان از لحاظ حجم و ارزش را شناسایی نماید تا با برنامه ریزی کوتاه مدت و تسریع در تعیین تکلیف بتوان از حجم کالاهای دپو شده در انبارها کاست.

اجتهادی با اشاره به تعیین تکلیف سریع پرونده های دارای رای قطعی (فروش یا انهدام) توسط مدیریت های سراسر کشور ، از معاون بهره برداری و فروش اموال منقول خواست، تا هر چه سریعتر پرونده های سنواتی سراسر کشور را  نیز شناسایی و با ارائه راهکار مناسب برای تعیین تکلیف سریع، موارد را به مدیریت های مربوطه اعلام نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied