شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

چه کسی باور می کرد روزی بتوانیم هر چیزی که در خانه لازم داریم را روی تلفن هوشمندمان سفارش بدهیم و درب منزل تحویل بگیریم. با همان گوشی فیلم و تلویزیون ببینیم، در کلاس آنلاین مدرسه و دانشگاه شرکت کنیم، امتحان بدهیم، تاکسی درخواست کنیم، کارهای بانکیمان را انجام بدهیم و حتی تجارت کنیم و پول دربیاوریم؟

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

 اگر شما هم در دهه شصت یا پنجاه متولد شده اید حتما به خاطر دارید که تا 15 سال پیش، تصور اینکه همه چیز را به راحتی در گوشی موبایلمان در دسترس داشته باشیم دور از ذهن به نظر می رسید. گوشی های هوشمند هنوز وارد زندگی همه مردم نشده بود و کسی نمی دانست چه اتفاقی قرار است در آینده بیافتد. چیزی که دیروز حتی برای بسیاری از مردم در حد آرزو هم نبود، امروز بخش جدایی ناپذیر زندگی همه ما شده است؛ بلکه یکی از بدیهیات زندگی مان شده. وقتی می گوییم بدیهی یعنی نه تنها درباره آن سوالی نمی پرسیم؛ بلکه اگر چیزی خلاف این قاعده باشد تعجب خواهیم کرد. با این حال بگذارید یکبار به این موضوع به ظاهر بدیهی با دید پرسشگرانه نگاه کنیم. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید در پایان این مقاله به خوبی درک خواهید کرد که در سبک زندگی دیجیتال چه فرصت بزرگی پیش روی شما قرار گرفته که اگر از آن استفاده نکنید، بخش زیادی از افرادی را که هم اکنون به دنبال خدمات شما هستند از دست خواهید داد.

سبک زندگی دیجیتال و تولد دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

در سبک زندگی دیجیتال مرزهای زمان و مکان برای همه ما بی معنا شده است. ما هر زمان از شبانه روز که بخواهیم، تلفن همراه خود را بر می داریم و کالا، خدمات یا اطلاعات مورد نظر خودمان را به سرعت جستجو و پیدا می کنیم. در سبک زندگی دیجیتال همه چیز در لحظه در دسترس است. ما عادت کرده ایم هرچه را می خواهیم همان لحظه پیدا کنیم. شرکت دیجی کالا دارنده بزرگترین فروشگاه اینترنتی غرب آسیا، براساس گزارشی اعلام کرده بود بیشترین حجم فروش را در ساعات پایانی روز تجربه می کند. درست زمانی که همه مغازه ها و فروشگاه بسته اند، عده دیگری که تازه از کار یا میهمانی به خانه برگشته اند در حال خرید کردن هستند. اگر زندگی دیجیتال نبود، چگونه می توانستیم هر زمان از شبانه روز که می خواهیم از دورترین تامین کنندگان و فروشندگان در هر کجای کشور خرید کنیم و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیریم؟

نمونه هایی از خدمات دیجیتال اصفهان که همین الآن از آن ها استفاده می کنیم.

اکنون با سرویس هایی مانند ترب می توانیم قیمت کالاها را پیش از خرید در صدها فروشگاه بررسی کنیم یا با سرویسی مانند اسنپ می توانیم هر ساعت از شبانه روز، تقریبا هرکجا که باشیم خودرو درخواست کنیم. سرویس هایی مانند نقشه گوگل یا بلد به ما کمک می کنند به سادگی هر راه ناشناخته ای را برویم. از میزان ترافیک مسیر با خبر شویم یا بفهمیم حدودا چند دقیقه تا مقصد راه داریم. سرویس هایی مانند فیدیبو به ما کمک می کنند به سادگی کتاب بخریم و روی گوشی خودمان مطالعه کنیم و همیشه همه ی کتابهایمان را در گوشی همراه خودمان داشته باشیم. سرویس های پرداخت زیادی هم در این بستر هستند که به ما کمک می کنند، هر کجا هستیم، کارت به کارت کنیم یا قبوض خدماتی خودمان را پرداخت کنیم.

بازارهای دیجیتال اصفهان چگونه ایجاد شده اند؟

مواردی که گفتیم همه نمونه هایی از سبک زندگی دیجیتال هستند. در این نمونه ها دو طرف بازار، یعنی عرضه کنندگان و متقاضیان یکدیگر را پیدا کرده اند. کاربران با در اختیار داشتن گوشی های هوشمند و دسترسی گسترده به اینترنت همراه، از این فرصت برای سرعت و سهولت دسترسی به خدمات و محصولات مورد نیازشان استفاده می کنند و متقابلا مالکان کسب و کارها با هوشمندی، خدمات خود را در این بستر در اختیار کاربران قرار می دهند. اما چگونه مالکان کسب و کارها و مردم در بستر دیجیتال یکدیگر را پیدا می کنند؟ آیا هر کسی که یک وب سایت راه اندازی کرده باشد یا یک اپلیکیشن داشته باشد باید منتظر حجوم کاربران به سمت خود بنشیند؟ پاسخ این سوال با قاطعیت “خیر” است. در دسترس بودن و سهولت بررسی، مقایسه و گستردگی انتخاب های پیش روی کاربران، این فضا را به شدت رقابتی کرده است. این یک واقعیت است که با گسترش زندگی دیجیتال، کسب و کارهایی که در این فضا حضور نداشته باشند، بخشی از مشتریان خود را از دست خواهند داد. در مقابل اما به همان اندازه هم کسب و کارهایی که قواعد تجارت دیجیتال را نمی دانند، محکوم به شکست هستند.

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان راه حل نهایی را ارائه می دهد

دیجیتال مارکتینگ همان دانشی است که به شما بعنوان مالک یک کسب و کار کمک می کند حضوری قدرتمند در دنیای دیجیتال داشته باشید. طبیعتا دنیای دیجیتال محدود به وب نیست؛ ولی وب بخش عمده ای از آن را در اختیار دارد. به عنوان یک مالک کسب و کار اگر می خواهید مشتریان خود را در دنیای دیجیتال پیدا کنید ناگزیر هستید یا خودتان این دانش را کسب کنید یا از همکاری متخصصین این حوزه استفاده کنید؛ اما اصلا دانش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان چه چیزی را به ما می آموزد؟ دیجیتال مارکتینگ در اصفهان از لحظه راه اندازی یک وب سایت تا رسیدن آن به فروش قواعد و روش هایی را ارائه می دهد که موجب جذب کاربران، فعال شدن آن ها در وب سایت شما و در نهایت خرید خواهد شد. به دلیل رقابتی بودن این فضا فاصله زیادی بین شروع تا خرید وجود دارد، پس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان به حفظ مشتریان هم پرداخته است تا اجازه ندهد کاربرانی را که به زحمت به دست آورده ایم به راحتی از دست بدهیم. دیجیتال مارکتینگ در اصفهان دانش پیدا کردن کاربران، جلب اعتماد آن ها، معرفی محصولات و خدمات به آن ها، متقاعد کردن آن ها به خرید و در نهایت تبدیل آن ها از یک خریدار به یک مشتری دائمی و وفادار است.

اطلاعات بیشتر در مورد دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست

مراحل انجام دیجیتال مارکتینگ

چرا برای دیجیتال مارکتینگ باید وب سایت داشته باشیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied