شمانیوز
شما نیوز

حضور فجر انرژی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

شرکت فجر انرژی خلیج فارس به همراه دیگر شرکت های بورسی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور فعال در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) ضمن فعال کردن غرفه خود در این نمایشگاه، با فعالان این عرصه به گفتگو پرداخته است.

حضور فجر انرژی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

به گزارش شمانیوز؛ نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) از هشتم آذرماه در جزیره کیش آغاز به کار کرد. این رویداد نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که مانند نمایشگاه های پیشین در دو بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار شده است.

شرکت فجر انرژی خلیج فارس به همراه دیگر شرکت های بورسی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور فعال در این نمایشگاه و گفتوگو با بانک ها،  بیمه ها و سرمایه گذاران، در همایش ها و نشست های تخصصی شرکت کرده است. در روز دوم این نمایشگاه، گروه پتروشیمی خلیج فارس 4 تفاهمنامه با ارزشی بالغ بر 105 هزار میلیارد تومان با بانک ها در زمینه تامین مالی طرح ها و پروژه های حال و آینده خود منعقد کرد.

رویکرد‌ها و محور‌های این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگو‌های نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانکداری بین‌المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشور‌های منطقه، اقتصاد الکترونیک و تأسیس بورس بین‌الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied