شمانیوز
شما نیوز

پگاه با کسب ۳رتبه ملی «روابط عمومی برتر»شد

با حضور معاون وزیر ارشاد، لوح و تندیس شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد.

پگاه با کسب ۳رتبه ملی «روابط عمومی برتر»شد

به گزارش شمانیوز؛ در این جشنواره و با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و مدیران انجمن‌های معتبر روابط عمومی کشور، از پیشروی روابط عمومی پگاه در دو بخش به عنوان رتبه نخست جشنواره (شبکه‌های اجتماعی و رادیو اینترنتی) و در یک بخش به عنوان رتبه سوم (گفت و گو)تقدیر شد.

لوح و تندیس این جشنواره به حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، تقدیم شد تا ششمین جایزه ملی روابط عمومی پگاه در ۱۸ماه گذشته کسب شود.

در این مراسم که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد‌، سید شهاب سید محسنی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران با اشاره به رقابت ۱۵۰۰ اثر دریافتی از سراسر کشور افزود: بین آثار  دریافتی ۱٠٠ روابط عمومی در ۱۴ بخش به داوری گذاشته و با بررسی عملکرد یکساله ٣٣ شاخه، موضوعاتی چون خلاقیت، برنامه‌ریزی، اثربخشی، اطلاع رسانی و دربرگیری مخاطبان داوری شد.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌(KPRI) و رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی نیز در این مراسم حضور داشتند.

حضور روابط عمومی های سراسر کشور در حوزه نفت و انرژی، صنعت نفت، فولاد، پتروشیمی، بانک، سازمان تامین اجتماعی، و بخش خصوصی از نکات قابل توجه در این رقابت بود.

رونمایی از ۳ کتاب در حوزه روابط عمومی نیز از رویدادهای جنبی این مراسم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied