شمانیوز
شما نیوز

دادستان شهرستان زرند:

ما از شخصیت حقوقی زیسکو در برابر مغرضان دفاع می کنیم

صبح دهم آذرماه، در دیدار مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان با دادستان شهرستان زرند، دکتر سهراب‌نژاد، گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در قالب مسئولیت اجتماعی را بیان کرد و گفت: زیسکو تلاش کرده تا با هماهنگی مسئولان شهرستان، در بخش‌های مختلف، یاری‌رسان همشهریان خود باشد.

ما از شخصیت حقوقی زیسکو در برابر مغرضان دفاع می کنیم

به گزارش شمانیوز، صبح دهم آذرماه، در دیدار مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان با دادستان شهرستان زرند، دکتر سهراب‌نژاد، گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در قالب مسئولیت اجتماعی را بیان کرد و گفت: زیسکو تلاش کرده تا با هماهنگی مسئولان شهرستان، در بخش‌های مختلف، یاری‌رسان همشهریان خود باشد.

دادستان زرند هم در این دیدار گفت: حضور زیسکو نعمتی برای شهرستان است و من بارها تأکید کرده‌ام که باید قدردان این حرکت اقتصادی باشیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ زاده، افزود: دادستانی با افراد مغرضی که امنیت فعالان اقتصادی را تهدید کنند، قاطعانه برخورد می‌کند زیرا نادیده گرفتن تأثیر مثبت زیسکو در منطقه هم از نظر شرعی، هم از نظر قانونی و هم با نگاه انسانی، نادرست است.

دادستان زرند در این دیدار بر اطلاع‌رسانی بیش‌تر در زمینه خدماتی که زیسکو در سطح شهرستان انجام داده است، تأکید کرد و گفت: آگاه‌سازی مردم در این زمینه باعث می‌شود که قضاوت‌های ناعادلانه در زمینه حضور زیسکو، از بین برود

 

روابط عمومی زیسکو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied