شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی فروشگاه اینترنتی رادهوم

رادهوم فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی در استان خوزستان است که به عنوان برند زیر مجموعه " گروه تجارت ایده رحمانی راد" فعالیت می‌کند.

معرفی فروشگاه اینترنتی رادهوم

تجربه 20 ساله گروه تجارت ایده رحمانی راد در عرصه پخش عمده لوازم خانگی (B2B) در جنوب غرب کشور، این مجموعه را برآن داشت تا با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، فرآیند خرید لوازم خانگی در خوزستان را برای مردم شریف این استان تسهیل کند.

 

تنوع بی نظیر برندها در فروشگاه اینترنتی رادهوم

 

وجود برندهای پیشرو و مطرح ایرانی نظیر دوو و جی پلاس، انتخاب برای خرید لوازمی همچون  یخچال فریزر جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، ماشین ظرفشویی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس و اسپیکر جی پلاس را بسیار آسان کرده است.

 

برند خوشنام هیمالیا سبد کاملی از محصولات از جمله یخچال فریزر هیمالیا، ماشین لباسشویی هیمالیا، ماشین ظرفشویی هیمالیا، اجاق گاز هیمالیا و تلویزیون هیمالیا را فراهم کرده است که انواع آنها در سایت رادهوم موجود هستند.

 

یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی، برند پارس است با معروف‌ترین محصول خود یعنی یخچال فریزر پارس حضور دارد.

 

یکی دیگر از برندهای شناخته‌شده موجود در رادهوم، برند آیوا می‌باشد که سال‌هاست با تولید تلویزیون آیوا طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

 

یکی از شیک‌ترین برندهای ایرانی، برند دیپوینت است. تنها تولید این برند یخچال فریزر دیپوینت است که انواع آن در رادهوم موجود می‌باشد.

 

محصولات رادهوم تنها به کالاهای بزرگ و اساسی محدود نمی‌شود؛ برند تولیپس با محصولات متنوع و کاربردی همچون جاروبرقی تولیپس، پنکه برقی تولیپس، چای ساز تولیپس، آون توستر تولیپس، پلوپز تولیپس و آبمیوه گیری تولیپس فروشگاه رادهوم را تکمیل کرده است.

 

از آنجا که فروشگاه رادهوم برای همه افراد و با هر میزان بودجه‌ای می‌باشد، محصولات اقتصادی برند بست را در مجموعه خود دارد. این محصولات شامل یخچال فریزر بست، ماشین لباسشویی بست، تلویزیون بست، اجاق گاز بست و جاروبرقی بست می‌شوند.

 

افرادی که در زمینه دوخت و دوز فعالیت دارند این برند را به خوبی می‌شناسند؛ اتوپرس برای این افراد بسیار وسیله مهمی به حساب می آید که انواع اتوپرس ژانومه در سایت رادهوم نیز وجود دارد.

 

از دیگر برندهای موجود در فروشگاه رادهوم، می‌توان به برند جانتک اشاره داشت. محصولات این برند شامل چرخ خیاطی جانتک، بخارشوی جانتک و سماور برقی جانتک می‌شوند.

 

در کنار این برندها، محصولات دو برند به روز ایکس ویژن و تی سی ال نیز در فروشگاه اینترنتی رادهوم، قابل مشاهده هستند.

 

انواع کالاهای فروشگاه اینترنتی رادهوم

 

فروشگاه رادهوم، با توجه به نیازها و انتظارات افراد مختلف، تلاش کرده است تا مجموعه کاملی از محصولات و برندهای متنوع را برای خریداران فراهم کند. در ادامه به معرفی انواع محصولات این فروشگاه اینترنتی و برندهای موجود در آن می‌پردازیم :

 

یخچال فریزر

 

تصور یک آشپزخانه بدون یخچال فریزر مانند این است که بخواهیم خانه‌‌ای بدون سقف بسازیم! شاید بتوان چند روز را بدون ماشین لباسشویی سپری کرد اما بدون یخچال فریزر، نگهداری از مواد غذایی که خود نیاز به دمای مشخصی دارند، کاری سخت و تقریبا نشدنی است.

پرطرفدارترین انواع یخچال فریزر شامل یخچال فریزر کمبی، یخچال فریزر دوقلو و یخچال فریزر ساید بای ساید و هتلی می‌شود. در رادهوم علاوه بر مشاهده انواع مدل‌های یخچال فریزر، می‌توانید نقد و بررسی‌های دقیق و جامع، عکس‌های واضح از فضا داخلی و خارجی و تعداد کشو و طبقات هر یخچال فریزر را نیز مشاهده نمایید. بدین ترتیب، تجربه خرید اینترنتی انواع لوازم خانگی در استان‌های جنوب غرب کشور ، به ویژه خرید یخچال فریزر در استان خوزستان، لرستان، ایلام و … به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

2

تلویزیون

 

تلویزیون، یکی از مهم‌ترین وسایلی است که همه ما حداقل روزی یک ساعت از شبانه روز خود را با آن سپری می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی رادهوم، با بررسی بازار و سلیقه‌های هر خانواده، انواع تلویزیون با مشخصات مختلف را در سایت خود قرار داده است تا دست افراد برای انتخاب مدل مناسب باز باشد.

تلویزیون‌ها در حال حاضر در سایز و امکانات مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اما به طور کلی، تلویزیون‌ها از نظر کیفیت تقسیم بندی شده و شامل Full HD، HD و 4K می‌شوند.

 

رادهوم، در بخش تلویزیون‌ های سایت خود، انواع تلویزیون‌های هوشمند و غیر هوشمند در سایز و پنل‌‌های مختلف را قرار داده است تا فرآیند خرید تلویزیون در خوزستان، برای مردم عزیز این استان، بیش از پیش آسان شود.

3

ماشین لباسشویی

 

لباسشویی، یکی دیگر از کالاهای پرمصرف خانواده‌ها می‌باشد که در شکل و ظرفیت‌های مختلف بنا بر نیاز افراد تولید و عرضه می‌شود. ماشین لباسشویی، دستگاهی است که خود لباس را می‌شوید، خشک می‌کند و تحویل می‌دهد. لباسشویی‌های تمام اتوماتیک و دوقلو، دونمونه از لباسشویی‌ هایی هستند که در بازار ایران طرفداران بسیاری دارند که در فروشگاه Radhome.co می‌توانید مدل‌های مختلف آن را بررسی و انتخاب کنید.

 

اجاق گاز

 

آشپزخانه بدون اجاق گاز رنگ و بویی ندارد. اجاق گاز بعد از یخچال فریزر، بیشترین نقش را در خانه‌های ما ایفا می‌کند، به همین علت در انتخاب آن باید دقت و توجه زیادی به خرج داد. رادهوم، در سایت فروشگاهی خود یعنی Radhome.co، مدل‌های مختلفی از اجاق گاز به ویژه اجاق گاز فردار را در محصولات خود قرار داده است. علاوه بر تنوع محصولات، تنوع برندها نیز می‌تواند گزینه‌های بیشتری برای شما عزیزان فراهم کند.

 

سایر کالاهای فروشگاه اینترنتی رادهوم

 

همانگونه که به آن اشاره شد، فروشگاه اینترنتی Radhome تلاش نموده است تا سبد کاملی از لوازم خانگی را به همراه نقد و بررسی و با قیمتی مناسب و معقول، در سایت خود ارائه دهد. علاوه بر موارد فوق، می‌توانید دیگر لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی، چای‌ ساز، کتری برقی، چرخ خیاطی، آون توستر، فر توکار، پنکه و … را در سایت رادهوم مشاهده کنید، نقد و بررسی‌ها را بخوانید، و با بهترین قیمت و گارانتی اصلی شرکت خریداری نمایید.

 

 

 

قیمت کالاها در فروشگاه آنلاین رادهوم

 

قیمت، همواره جزو اولین اولویت‌‌های خرید لوازم خانگی بوده است. قیمت هر کالا به عوامل مشخصی مانند برند، امکانات و … بستگی دارد. رادهوم، تلاش می‌نماید تا قیمت گذاری کالاها به شکل معقولی انجام شود تا تمامی اقشار جامعه با هربودجه‌ای، بتوانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

فروشگاه رادهوم با هدف کسب رضایت خریداران خود، قیمت‌های هر محصول را همواره بروز کرده تا فرآیند خرید، با هیچ مشکلی مواجه نشود و تجربه لذت بخشی از خرید اینترنتی را برای مردم شریف این مرز و بوم به ویژه شهرهای استان‌های جنوبی کشور رقم بزند.

 

واحد لجستیک فروشگاه اینترنتی رادهوم

 

فروشگاه اینترنتی رادهوم، با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه‌ای در واحد لجستیک خود،

 متعهد می‌شود که سفارش کاربران را صحیح و سالم و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست آن‌ها می‌رساند.

واحد لجستیک رادهوم، ارسال سفارش و پخش لوازم خانگی به کلیه شهرها و روستاهای استان خوزستان از جمله ‌اهواز، ماهشهر، شوشتر، اندیمشک، امیدیه، ایذه، دزفول، بهبهان و آبادان را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

این فروشگاه، همچنین آمادگی ارسال سفارش، به دیگر شهرها و استان‌های جنوبی کشور، چون چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، یاسوج، شهرکرد، دهدشت، گچساران، خرم آباد، دره شهر، مهران، بروجرد را دارا می‌باشد.

 

هدف اصلی رادهوم، ارائه کالاهای متنوع، کمک در انتخاب و در نهایت خرید آسان است. همین موضوع سبب شده است تا جهت آشنایی بیشتر با برندها، انواع محصولات و قابلیت‌های آنها، تمام موارد با بیانی ساده توضیح داده شوند. به این ترتیب رادهوم تجربه خریدی لذت‌بخش و آسان را برای خریداران ایجاد کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied