شمانیوز
شما نیوز

رییس هیات کشتی منطقه آزاد قشم خبر داد

درخشش و موفقیت قشم در رقابت های کشتی قهرمانی کشور در گرگان

رییس هیات کشتی منطقه آزاد قشم از درخشش تیم کشتی این منطقه در رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور 43 تیم از 32 استان در گرگان خبر داد.

درخشش و موفقیت قشم در رقابت های کشتی قهرمانی کشور در گرگان

به گزارش شمانیوز؛ امیر سرلک با اشاره به اینکه قشم برای اولین بار در این رقابت ها شرکت کرده بود، گفت: کسب یک مقام سومی و یک مقام دهمی در بین مدعیان تراز اول کشتی کشورمان در این رقابت ها و همچنین کسب سهمیه جام بین المللی تختی که از اعتبار بالایی برخوردار است، از دستاوردهای تیم کشتی آزاد منطقه آزاد قشم از این مسابقات بشمار می رود.

وی کسب مقام سوم بطور مشترک با کشتی گیر تیم تهران  توسط حسین رمضانیان در 97 کیلوگرم و مقام دهم در وزن 61 کیلوگرم توسط محمد یاسین عبادی را افتخاری برای تیم کشتی آزاد منطقه آزاد قشم ارزیابی کرد و افزود: البته پیروزی افشین رحمانی عضو تیم کشتی آزاد منطقه آزاد قشم در مقابل نادر حاج آقانیا از کشتی گیران تراز اول کشور در وزن ۵۷ کیلوگرم و پیروزی حسین رمضانیان عضو دیگر تیم کشتی آزاد منطقه آزاد قشم درمقابل مرصاد مرغزاری از دیگر کشتی گیران تراز اول کشور در وزن ۹۷ کیلوگرم هم از دیگر موفقیت های تیم اعزامی منطقه آزاد قشم به این مسابقات بود.

رییس هیات کشتی منطقه آزاد قشم با تشکر از سرپرست، سرمربی و مربیان تیم کشتی آزاد منطقه آزاد قشم بخاطر زحمات و تلاش های بی شائبه آنها در آماده سازی این تیم تصریح کرد: درسطح جزیره قشم استعدادهای نهفته ای در رشته کشتی هم آزاد و هم فرنگی وجود دارد که با تامین زیرساخت ها و تشکیل تیم های کشتی در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ سالان و میزبانی مسابقات استانی و ملی در قشم به دلیل داشتن آب و هوا و سواحل بسیار مساعد در فصل زمستان می توان نسبت به کشف این استعدادها اقدام کرد.

براساس این گزارش سرپرست و مربی تیم کشتی آزاد منطقه آزاد قشم نیز با اشاره به فعال شدن رشته کشتی در جزیره قشم در سال جاری و تشکیل تیم نونهالان و بزرگسالان قشم در دو رشته آزاد و فرنگی و اعزام آنها به مسابقات استانی و ملی و کسب سهمیه انتخاب تیم ملی را از جمله موفقیت های منطقه آزاد قشم در این رشته محبوب ورزشی اعلام کرد.  

محمود رمضانیان از سازمان منطقه آزاد قشم و هیات کشتی این منطقه وهمچنین از علی منوچهر سرمربی و تقی دشتی و علی بابایی مربیان تیم کشتی منطقه آزاد قشم بخاطر حمایت ها و تلاش های شان برای ارتقاء سطح رشته ورزشی کشتی و افتخار آفرینی برای قشم تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم استان گلستان با شرکت 387 کشتی گیر از 32 استان در قالب 43 تیم از تاریخ 21 لغایت دی ماه 1400 در استان گلستان شهر گرگان طی 9 دوره و با انجام 447 کشتی برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied