شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش افزایش یارانه نقدی

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت که با تصویب کمیسیون تلفیق منابع بخش هدفمندی در سال آینده به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد

خبر خوش افزایش یارانه نقدی

اما و اگر ها برای تغییر مبلغ یارانه نقدی مدتی است بحث روز و داغ شده است اما هنوز مبلغ یارانه نقدی افزایش نیافته است. یارانه نقدی طبق روال گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه نقدی که از سال ۸۹  درقالب طرح هدفمندسازی‌ یارانه‌ها به خانوارهای ایرانی پرداخت می شود طرح یارانه نقدی توسط احمدی نژاد رییس جمهور وقت ایران به مردم پرداخت شد و پس از گذشت حدود 11 سال همچنان، مبلغ یارانه تغییری نکرده است.

 

 افزایش منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال۱۴۰۱

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت که با تصویب کمیسیون تلفیق منابع بخش هدفمندی در سال آینده به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. محمدرضا میرتاج‌الدینی در توضیح مصوبات جلسه عصر امروز کمیسیون گفت: در این جلسه منابع بخش هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: دولت در لایحه بودجه پیش بینی کرده بود که منابع هدفمندی یارانه‌ها ۴۷۰ هزار میلیارد تومان باشد که کمیسیون این میزان را به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش داد.

 

میرتاج الدینی توضیح داد: ۷۶ هزار میلیارد تومان اضافه شده به منابع هدفمندی یارانه ها از محل فروش فرآورده‌های نفتی در داخل و همچنین فروش و صادرات نفت خام و LPG، اتان و گوگرد حاصل می شود. علاوه بر اینکه بخشی از درآمدهای ایجاد شده باید در حوزه گاز و انرژی مصرف شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied