شمانیوز
شما نیوز

بیانیه شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت آغاز دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بیانیه شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت آغاز دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بسمه تعالی

 (( وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهوقا؛‌ و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابود شدنى است. )) سوره اسرا آیه ۸۱

ایام الله دهه فجر، یادآور روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست ، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ،یعنی امام امت،آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل ، با اعتقادی وسیع و راسخ ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

انقلاب اسلامی توانست به پشتوانه مردم و رهبری ولایت مطلقه فقیه نظام طاغوت را سرنگون کند که مورد حمایت همه جانبه قدرتهای بزرگ و سلطه گر بوده و از همه جهات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از آن حمایت می کردند لیکن مردم ایران به رهبری مردی الهی و پشتوانه توکل و اراده الهی و با نثار هزاران شهید توانست پیروزی و حاکمیت اسلام ناب شیعی را در ایران عزیز اسلامی پدیدار کند.

امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۳ سال که از عمر پربرکت وافتخارآمیز آن می‌گذرد بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را با رهبری ولی فقیه حضرت امام خامنه ( مد ظلة العالی ) تحکیم بخشد و با پیام الهام‌بخش و عزت‌آفرین خود موجب حرکت عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان شود.

 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر این مرز و بوم به ویژه سردار دلها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی،آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، بویژه مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و سرافرازی ملت بزرگ ایران را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied