شمانیوز
شما نیوز

کارت هدیه دیجیتال ویژه روز پدر در آیگپ

به مناسبت تولد حضرت علی (ع) و روز پدر، آیگپ در راستای خدمات بانکی که به کاربران خود ارائه می‌دهد، کارت هدیه ویژه روز پدر را عرضه خواهد کرد.

کارت هدیه دیجیتال ویژه روز پدر در آیگپ

به گزارش شمانیوز، یکی از خدمات بانکی که آیگپ به کاربرانش ارائه می دهد کارت هدیه دیجیتال است. سوپر اپلیکیشن آیگپ به منظور رفاه حال کاربران و با توجه به شرایط حال حاضر ورود به پیک ششم کرونا و قرمز شدن دوباره نقشه کرونایی کشور، اقدام  به ارائه کارت هدیه دیجیتال ویژه روز پدر کرده است.

عدم نیاز به مراجعه حضوری به بانک یکی از مهمترین دلایلی است که این هدیه می تواند یک پیشکشی مناسب در شرایط موجود باشد. کاربران می توانند از طریق آیگپ در مدت زمان بسیار کوتاه  کارت هدیه دیجیتال خود را دریافت کرده و برای پدران عزیز خود ارسال کنند.

این کارت ها با استیکرهای ویژه روز پدر طراحی شده و قابل عرضه درمبالغ دلخواه است.

کاربران آیگپ می توانند با مراجعه به بخش آیلند و از طریق سرویس کارت هدیه دیجیتال، با وارد نمودن کد ملی خود کارت هدیه را خریداری کرده و به صورت استیکر هدیه برای فرد مورد نظر خود در محیط پیام رسان ارسال کنند. نکته جالب توجه اینجاست که این کارت ها قابلیت ارسال مجدد تا قبل از افشای رمز در محیط پیام رسان را دارند.

برای نصب آیگپ و تهیه کارت هدیه ویژه روز پدر کافیست عدد 1 را به 10004427 ارسال و یا از مارکت های داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.

 

 

روابط عمومی آیگپ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied