شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر

تبریک مدیرعامل ذوب آهن به کارکنان بخش های مختلف شرکت

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان، در روز ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر، با حضور در بخش های مختلف شرکت، این روز را به بلندهمتان این مجتمع عظیم صنعتی تبریک گفت.

تبریک مدیرعامل ذوب آهن به کارکنان بخش های مختلف شرکت

به گزارش شمانیوز،  سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان ۲۶ بهمن ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر با حضور در بخش های مختلف شرکت از جمله کارگاه نورد ۶۵۰ و مرکز پخت شرکت، این روز را به بلندهمتان این مجتمع عظیم صنعتی تبریک گفت.

ایرج رخصتی، همت تلاشگران این شرکت را ستودنی دانست و گفت : بزرگترین سرمایه ذوب آهن ، تلاش و جهاد فولادمردانش است که با شایستگی، مفهوم غیرت و همت مردانه را جلوه گر ساخته اند .

وی در بازدید از پروژه تغییر طراحی در نورد این شرکت برای افزایش کیفیت ، صرفه جویی و قطع وابستگی هم اظهارکرد : تلاشگران ذوب آهن اصفهان موفق شدند با ایده ای جسورانه ، اقدام به تغییر و اصلاح طراحی خط تولید در کارگاه نورد ۶۵۰ نمایند که حاصل آن افزایش کیفیت محصول ، صرفه جویی و قطع وابستگی به خارج از کشور است .

محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد ذوب آهن که در این بازدید حضور داشت هم گفت : در ایام دهه مبارک فجر به همت بخش طراحی کالیبر این مدیریت و متخصصان فنی تولید در نورد ۶۵۰، مشکلات مربوط به تولید تیرآهن های سنگین که وابستگی صد درصدی  به تامین غلتک های ۴۰ تنی فورج خارجی داشتند و با ریسک بالای توقف تولید مواجه بود ، مرتفع گردید.

وی اظهار داشت : این اقدام به دنبال بروز مشکل بسیار جدی در تامین غلتک های  فورج  وارداتی که قیمت بالایی هم دارند در قفسه ۹۰۰ (BD) در کارگاه نورد ۶۵۰، که با وجود سه سال پیگیری هنوز تامین نشده است، صورت گرفت که گزارش کامل آن به زودی به اطلاع عموم می رسد .

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در بازدید از مرکز پخت شرکت نیز ضمن تقدیر از تلاشگران این بخش گفت : مرکز پخت و رستوران های شرکت که تغذیه کارکنان را به عهده‌ دارد ،نقش مهمی در سلامت و بهداشت کارکنان ایفا می کند. رخصتی افزود : خوشبختانه این بخش از تجهیزات مدرن برخوردار شده و کیفیت و بهداشت موادغذایی به خوبی کنترل و حفظ می شود.

 

پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied