شمانیوز
شما نیوز

سرپرست بانک کشاورزی:

خدمت به بخش کشاورزی، فرصتی ارزشمند برای کارکنان بانک کشاورزی است

سرپرست بانک کشاورزی، خدمت رسانی به بخش کشاورزی و فعالان این بخش که درشمار زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند را فرصتی ارزشمند برای مدیران و کارکنان این بانک دانست.

خدمت به بخش کشاورزی، فرصتی ارزشمند برای کارکنان بانک کشاورزی است

به گزارش شمانیوز، مهدی رضایی که صبح روز شنبه 14 اسفند ماه در آیین تکریم و معارفه برخی از مدیران این بانک سخن می گفت، با بیان این مطلب و در تشریح برنامه های حوزه های مختلف این بانک گفت: تأمین منابع مالی و هدایت آن به سمت بخش کشاورزی، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که نیازمند توجه بیش از پیش است و انتظار می رود با همت همه مدیران و کارکنان سراسر کشور منابع مورد نیاز بخش کشاورزی تأمین و بخش مهمی از این دغدغه ها بر طرف شود.

رضایی با اشاره به اهمیت کاهش مطالبات غیرجاری، بر ضرورت تدوین برنامه جامع در حوزه وصول مطالبات و حرکت برمبنای این برنامه تأکید کرد.

سرپرست بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زیرساخت های این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، اثربخشی و هم افزایی بیشتر در این حوزه را ضروری دانست و با تأکید بر توسعه بانکداری دیجیتال تصریح کرد: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتری یکی از شاخص های ارزیابی است وکنترل هوشمند سامانه های الکترونیکی، همچنین طراحی و ارائه خدمات جدید به مشتری یکی از مولفه هایی است که باید مورد توجه جدی و مضاعف قرار گیرد.

رضایی  عملکرد حوزه  بین الملل بانک کشاورزی را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به ظرفیت های این حوزه؛ توسعه فعالیت های ارزی،برآورده ساختن انتظارات مشتریان وتوسعه شعب ارزی را ضروری دانست.

وی از تدوین سند راهبردی بانک کشاورزی،تا پایان فروردین ماه سال آینده خبرداد و گفت: سال آینده حرکت همه حوزه ها بر اساس برنامه های تدوین شده و در چارچوب این چشم انداز صورت خواهد گرفت.

سرپرست بانک کشاورزی در خاتمه سخنانش ضمن اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ سازمانی ، حفظ انسجام و یکپارچی همه مدیران و کارکنان را محور اصلی و تعیین کننده دانست و با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان یادآور شد: بدیهی است معیار و ملاک ارتقای کارکنان شایسته سالاری و شایسته گزینی بر مبنای برنامه ها و دستورالعمل های تدوین شده در این بخش است.

بر اساس این گزارش ، در این جلسه و طی احکام جداگانه ای از سوی مهدی رضایی سر پرست بانک کشاورزی، «محمدرضا پویافرد» به عنوان«معاون اعتباری و عضو هیأت عامل»،«علیرضا طاهری» به عنوان«معاون نظارت و عضو هیأت عامل»،«سید محمدصادقی اسکویی» به عنوان«رئیس اداره کل اعتبارات و طرح های سرمایه گذاری»،«محبوبه دولتی» به عنوان«رئیس اداره کل بانکداری شرکتی»،«محمد نصرتی» به عنوان«سرپرست اداره کل مبارزه با پولشویی» و«افشین شیرازی» به عنوان«سرپرست اداره کل حقوقی» این بانک معرفی شدند.

 

روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied