شمانیوز
شما نیوز

رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن:

گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانک 211 درصد افزایش داشته است

اصغر پاک طینت اعلام داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در پایان 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 211 درصد افزایش یافته است.

گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانک 211 درصد افزایش داشته است

به گزارش شمانیوز، وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی توسط این بانک در 11 ماهه نخست سال جاری بیش از دو برابر شده است و با وجود اینکه این روش بیشتر در حوزه تجارت بین الملل کاربرد دارد اما با توجه به مزایای آن در معاملات تجاری داخلی نیز قابل استفاده است و با توجه به الزام هایی که برای بانک گشاینده برای اعتبارسنجی دقیق متقاضی وجود دارد، امنیت بیشتری برای طرف های معامله و صحت معاملات ایجاد می کند.

پاک طینت تصریح کرد: در همین مدت میزان پرداخت تسهیلات نیز 83 درصد رشد داشته و مانده سپرده های چهارگانه نیز به همت و تلاش همکاران و تعامل مناسبی که با مشتریان داشته اند، به میزان 82 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

رییس هیأت مدیره بانک صنعت ومعدن اظهار داشت: امیدواریم با پیاده سازی بانکداری دیجیتال که سبب افزایش کیفیت خدمات و تسهیل فرآیندهای ارائه این خدمات خواهد شد، شاهد بهبود شاخص های عملکردی و در نهایت ارتقای جایگاه این بانک و تثبیت برند آن به عنوان یک بانک خوشنام تخصصی و توسعه ای باشیم.

 

روابط عمومی بانک صنعت و معدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied