شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فولاد هرمزگان:

هزینه درحوزه منابع انسانی موجب سودآوری است

مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تاکید بر رسیدگی به وضعیت کارگران فعال در این واحد صنعتی گفت: امروز رویکرد این مجموعه در حوزه نیروی انسانی، متفاوت نسبت به واحد های مشابه دنبال می شود و هرچه که در این بخش هزینه به عمل آید، درواقع با سودآوری همراه خواهد شد.

هزینه درحوزه منابع انسانی موجب سودآوری است

به گزارش شمانیوز، عطاالله معروفخانی در حاشیه دومین کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم (۱۴۰۰)  روز سه شنبه در تالار شهید آوینی در بندرعباس به خبرنگاران توضیح داد: اکنون بزرگترین سرمایه فولاد هرمزگان منابع انسانی محسوب می شودو پنج هزار نفر در آن اشتغال دارند.

به گفته وی، سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیروی کار این واحد صنعتی از بدو شروع بکار فولاد هرمزگان مشغول به فعالیت بوده اند و با حقوق کم ،بدون بهره گیری از بیمه تکمیلی بوده اند .

معروفخانی اضافه کرد: حقوق کارگران یاد شده از زمان فعالیتم در فولاد هرمزگان برابر قانون کار بیش از چهار میلیون تومان افزایش یافت و با طبقه بندی مشاغل ،بیمه تکمیلی ،عمر و حوادث به اجرا درآمد.

وی خاطر نشان ساخت: امروز باید اعتراف کرد که ایران نخستین کشوری محسوب می شود که صندوق درمان را برای کارگران فولاد در حمایت از بیماری خاص کارگران و خانواده های آنها ایجاد کرده است.

به گفته مدیرعامل فولاد هرمزگان، بیمه تکمیلی بخشی از هزینه های درمان را پوشش می دهد و در صندوق یاد شده بقیه هزینه ها که شامل درمان، دارو، اقامت و سفر را در برمی گیرد.

وی موضوع تخصیص بسته های معیشتی بین کارگران این واحد صنعتی را اطلاع  سانی کرد و گفت: سال آینده نیز این حمایت های ماهانه تداوم خواهد داشت.

معروفخانی این راهم گفت: برنامه تامین مسکن برای پنج هزار نفر از کارگران فولاد هرمزگان با تخصیص زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی قابلیت اجرا خواهد داشت.

دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم (۱۴۰۰) بعدازظهر چهارشنبه( فردا) در بندرعباس به کارخود پایان می دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied