شمانیوز
شما نیوز

تعهد پوشش غرامت در طرح بیمه درمان تکمیلی

همه افراد ممکن است به دلایل مختلفی بستری شدن در بیمارستان را تجربه کنند، استفاده از بیمه درمان تکمیلی و پوشش غرامت بستری می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای کاهش هزینه‌ها باشد.

تعهد پوشش غرامت در طرح بیمه درمان تکمیلی

به گزارش شمانیوز؛ همه افراد ممکن است به دلایل مختلفی بستری شدن در بیمارستان را تجربه کنند، استفاده از بیمه درمان تکمیلی و پوشش غرامت بستری می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای کاهش هزینه‌ها باشد.

پوشش غرامت بستری در بیمه درمان تکمیلی

بیمه درمان تکمیلی شامل پوشش‌های متنوعی است که با هدف کاهش دغدغه‌های بیمه گذار از سوی شرکت بیمه در طرح بیمه تکمیلی ارائه می‌شود. یکی از انواع پوشش‌های مهم و کاربردی در طرح بیمه درمان تکمیلی، تعهد پوشش غرامت بستری است. بستری شدن در بیمارستان می‌تواند هزینه‌های زیادی را روی دست بیماران بگذارد. با استفاده از پوشش غرامت بستری، بخشی از این هزینه‌ها توسط بیمه پرداخت می‌شود. اگر نمی‌دانید پوشش غرامت بستری چیست، سقف این پوشش چقدر است و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد، در ادامه این مطلب همراه آسماری باشید.

معرفی پوشش غرامت بستری، بیمه غرامت بستری چیست؟

به دلایل مختلفی ممکن است افراد در بیمارستان بستری شوند. به ازای هر شب بستری شدن در بیمارستان، هزینه‌ای از طرف بیمارستان دریافت می‌شود. اگر مدت بستری طولانی شود، هزینه‌های بیمارستان می‌تواند به یک دغدغه جدی برای افراد بستری شده تبدیل شود. به منظور جبران بخشی از هزینه‌های بیمارستان برای هر شب بستری، شرکت‌های بیمه‌ای در طرح بیمه تکمیلی، پوششی به نام غرامت بستری را در نظر گرفته است. بیمه آسماری در طرح بیمه درمان تکمیلی خانواده و شرکتی خود این پوشش را ارائه می‌کند. دقت کنید که پوشش غرامت بستری در بیمه درمان تکمیلی با پوشش غرامت در بیمه حوادث و بیمه مهندسی متفاوت است. با مراجعه به صفحه بیمه مهندسی می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد انواع غرامت‌های تحت پوشش بیمه مسئولیت مهندسی به دست آورید.

پوشش غرامت در طرح بیمه درمان تکمیلی شرکتی

طرح بیمه درمان تکمیلی در آسماری به دو صورت بیمه درمان تکمیلی خانواده و بیمه درمان تکمیلی شرکتی ارائه می‌شود. در هر دو این طرح‌ها پوشش غرامت بستری نیز در نظر گرفته شده است. پوشش غرامت بستری از جمله پوشش‌های اضافی در طرح بیمه درمان تکمیلی شرکتی آسماری است. در طرح برنزی و طرح طلایی امکان انتخاب این پوشش اضافی وجود ندارد. اما اگر طرح پلاتینی و پلاتینی پلاس بیمه درمان شرکتی آسماری را انتخاب کرده باشید، به ازای هر شب بستری در بیمارستان مبلغ ۳۰۰ هزار تومان غرامت بستری تعهد می‌شود. در طرح VIP، هزینه پرداختی به عنوان غرامت بستری به ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

حداکثر تعهد بیمه گر در بیمه نامه غرامت رزوانه بستری در طول سال ۷ روز است. حداکثر سن برای استفاده از مزایای غرامت روزانه بستری در طرح بیمه درمان تکمیلی شرکتی نیز ۶۰ سال در نظر گرفته شده است.

پوشش غرامت در طرح بیمه درمان تکمیلی خانواده

پوشش غرامت در طرح بیمه درمان تکمیلی خانواده جزو پوشش‌های ویژه است. پوشش‌های ویژه به همه افرادی که بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری را انتخاب کرده‌اند بدون هزینه اضافه ارائه می‌گردد و از مزایای طرح‌های درمان تکمیلی خانواده است. در هر دو طرح یکتا و برنا که در بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری قابل انتخاب هستند، پوشش ویژه غرامت نیز ارائه می‌شود.

پوشش غرامت در طرح بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری شامل پرداخت غرامت در هنگام بستری در بیمارستان (یک بار در سال و حداکثر ۷ شب) می‌شود. سقف تعهدات پوشش غرامت در طرح بیمه درمان تکمیلی خانواده ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر شب بستری است که در هر دو طرح برنا و یکتا یکسان است.

پرداخت غرامت قرنطینه و بستری به علت ابتلا به کرونا، خدمات ویژه بیمه آسماری

علاوه بر پوشش غرامت بستری برای همه بیماری‌ها در طرح‌های بیمه درمان تکمیلی خانواده، این شرکت در جهت پاسخگویی به نیازهای بیمه گذاران و حمایت بیشتر از آن‌ها در دوران ابتلا به بیماری کرونا، خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. افرادی که از بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری استفاده می‌کنند، می‌توانند برای جبران هزینه‌های بستری به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ (کرونا) می‌توانند از سقف پوشش ۴۰۰ هزار تومانی در طرح ۱ و ۶۰۰ هزارتومانی در طرح ۲ بهره مند شوند. این خدمات بخشی از خدمات ویژه بیمه کرونا هستند.

علاوه بر این، از مزایای ویژه استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری، بهره مندی از پرداخت غرامت در هنگام قرنطینه خانگی به دلیل کرونا (۱ بار در سال و حداکثر ۷ شب) است. در این پوشش، به ازای هر شب قرنطینه مبلغ ۱۵۰ هزارتومان از سوی شرکت بیمه گر پرداخت می‌شود.

بیمه آسماری، ارائه کننده بهترین طرح‌های بیمه درمان تکمیلی در ایران

در این مقاله با پوشش غرامت بستری در طرح بیمه درمان تکمیلی آشنا شدیم. از آنجایی که حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند و همه افراد ممکن است به دلایل مختلفی بستری شدن در بیمارستان را تجربه کنند، استفاده از بیمه درمان تکمیلی و پوشش غرامت بستری می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای کاهش هزینه‌ها باشد. از طرفی علاوه بر پوشش غرامت، می‌توانید از مزایای فراوان طرح‌های مختلف بیمه درمان تکمیلی آسماری بهره مند شوید. پس پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به فکر تهیه بیمه درمان تکمیلی خود باشید و فرصت را برای کاهش هزینه‌های درمانی از دست ندهید.

شرکت بیمه آسماری به پشتوانه بیمه کمک رسان ایران SOS بالاترین سقف پوشش در خدمات بیمه درمان تکمیلی را در اختیار بیمه گذاران قرار می‌دهد. همچنین بیشترین تعداد مراکز درمانی طرف قرار داد در سراسر ایران، امکان پرداخت اقساطی، طرح‌های متنوع، پوشش ویژه کرونا و … از مزایای بیمه درمان تکمیلی آسماری هستند. شما می‌توانید همین حالا با ثبت درخواست مشاوره یا تماس با شماره تلفن‌های موجود در سایت با کارشناسان حرفه‌ای آسماری ارتباط برقرار کنید.

 

روابط عمومی شرکت بیمه آسماری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied