شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ابزارهای ضروری برای تعمیر لوازم خانگی

داشتن ابزار مناسب تعمیر لوازم خانگی برای شما تفاوت زیادی ایجاد می کند. برای تعمیرکاران لوازم خانگی، مجهز بودن به ابزار مناسب می تواند یک کار 2 ساعته را به 30 دقیقه تبدیل کند. اگر از خود پرسیده اید "برای تعمیر لوازم خانگی به چه ابزاری نیاز دارم؟" ما در اینجا پاسخگوی سوال شما هستیم.

داشتن ابزار مناسب تعمیر لوازم خانگی برای شما تفاوت زیادی ایجاد می کند. برای تعمیرکاران لوازم خانگی، مجهز بودن به ابزار مناسب می تواند یک کار 2 ساعته را به 30 دقیقه تبدیل کند. اگر از خود پرسیده اید "برای تعمیر لوازم خانگی به چه ابزاری نیاز دارم؟" ما در اینجا پاسخگوی سوال شما هستیم.

1

 

در زیر لیستی از بهترین ابزارهای مناسب یک تعمیرکار لوازم خانگی نوشته شده است تا به شما کمک کند کار را مانند یک کاردستی به درستی و ایمن انجام دهید. در ابتدا ما به معرفی لازم مرتبط با ایمنی می پردازیم، سپس مسائل فنی را بررسی خواهیم کرد.

 

عینک های محافظ

به عنوان یک تعمیرکار لوازم خانگی، شما اغلب در مناطق دارای گرد و غبار یا احتمال وجود مواد شیمیایی معلق در هوا هستید. بنابراین داشتن یک جفت عینک ایمنی خوب به عنوان ابزار ایمنی همیشه مفید خواهد بود.

 

دستکش کار

دو نوع دستکش وجود دارد که به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی به کار می آیند: دستکش چرمی و دستکش لاستیکی. از چرم ها می توان برای محافظت از دست ها در برابر مواد تیز و لبه ها استفاده کرد. همچنین در زمانی که برای انجام کار خود با مواد شیمیایی سروکار دارید از دستکش لاستیکی استفاده می شود. محافظت از دستان ذدر هنگام انجام کار های فنی بسیار مهم است. پس این مورد را بسیار جدی بگیرید.

 

لباس های محافظ

لباس محافظ روی لباس شما قرار می گیرد و به تمیز نگه داشتن لباس شما کمک می کند. همچنین لباس های محافظ یک لایه محافظتی اضافی در برابر تماس مواد شیمیایی با پوست شما ایجاد می کنند. البته توجه داشته باشید در شرایط مختلف از لباس های محافظ مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال هنگام کار با اره برقی، نوعی لباس خاص با الیاف برای محافظت استفاده میشود تا از حرکت اره جلوگیری کند. پس قبل از انجام هر کاری، نوع لباس محافظ آن را پیدا کنید.

 

2

مولتی متر

اغلب در طول تعمیر لوازم خانگی، تعمیر کاران متوجه می شوند که دستگاه دارای مشکل الکتریکی است. با استفاده از یک مولتی متر، می توانید جریان و ولتاژ الکتریکی را اندازه گیری کنید و آزمایش کنید که کدام عضو دستگاه هنوز درست کار می کند. یک مولتی متر می تواند شما را به خوبی برای یافتن مشکلات یک دستگاه الکترونیک راهنمایی کند.

 

ست پیچ گوشتی

برای تعمیرکاران لوازم خانگی داشتن پیچ گوشتی دو پخ، چهار پخ با سایز های مختلف، در اکثر انجام اکثر ترفند ها مهم است. بسیاری از لوازم خانگی شما را ملزم به استفاده از پیچ گوشتی های مختلف برای باز شدن می کنند. 

 

2

دریل شارژی

یک دریل شارژی معمولاً هنگام کار بر روی لوازم خانگی همه چیز را آسان می کند. این کار می‌تواند کار شما را آسان‌ تر و سریع‌ تر کند و به شما امکان می ‌دهد زودتر به کار بعدی خود برسید. بستن و باز کردن پیچ ها نیز با یک دریل قابل انجام است که زمان زیادی را از شما صرفه جویی می کند.

 

ست آچار

این احتمال وجود دارد که برای کار بر روی لوازم خانگی به یک مجموعه آچار نیز در اندازه های مختلف نیاز داشته باشید. آچارهایی با اشکال مختلف وجود دارند که به همه آنها در زمان های لزوم به کار می آیند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied