شمانیوز
شما نیوز

پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی فولاد سفید دشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی طرح ساخت واحد فولادسازی و ریخته گری کارخانه فولاد سفید دشت خبر داد.

پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی فولاد سفید دشت

به گزارش شمانیوز، سجاد رستمی با اشاره به تولید ۸۰۲ هزار تن آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم کارخانه فولاد سفید دشت در یک سال اخیر گفت: این کارخانه با تولید این میزان محصول، علاوه برتحقق برنامه تولید سالیانه، برای دومین بار و به صورت متوالی موفق به تحقق ظرفیت اسمی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۱ درصدی طرح ساخت واحد فولادسازی و ریخته گری گفت: با حمایت‌های سازمان ایمیدرو و شرکت فولاد مبارکه، همچنین با توجه به تلاش مضاعف پیمانکاران پروژه در جهت تأمین تجهیزات و ادوات مورد نیاز پروژه درماه‌های گذشته، دست یابی به اولین ذوب فولاد در مرحله پیش راه اندازی در سال ۱۴۰۱ میسر خواهد بود.

وی افزود:با توجه به پیشرفت ۹۸ درصدی واحد اکسیژن شرکت، در آینده نزدیک با حضور نمایندگان شرکت‌های صاحب تکنولوژی، بهره برداری آزمایشی از این واحد نیز آغاز خواهد شد.

رستمی گفت: با تکمیل پروژه تصفیه خانه مرکزی و مخازن ذخیره آهن اسفنجی و با توجه به آماده به کاری پست ۴۰۰ کیلوولت شرکت، در کمترین زمان ممکن شاهد راه اندازی رسمی و تولید پایدار واحد فولادسازی و ریخته گری خواهیم بود.

 

روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied