شمانیوز
شما نیوز

توانمندسازی نیروی انسانی با تکیه بر پرورش شغلی در بیمه نوین

شرکت بیمه نوین با توجه به استراتژی‌های کلان خود مبنی بر ارتقاء و توانمندسازی نیروی انسانی و شبکه فروش و نقش آن در رضایتمندی مشتریان، گسترش و بهینه‌سازی دوره‌های آموزشی را مد نظر قرار داده است.

توانمندسازی نیروی انسانی با تکیه بر پرورش شغلی در بیمه نوین

به گزارش شمانیوز؛ این شرکت پس از بسترسازی ارائه آموزش مجازی در دوران کرونا، اقدام به تولید محتوای آموزشی با تکیه بر ظرفیت‌های همکاران و استادان متخصص بیمه و بازاریابی کرده است که نتیجه آن تهیه و انتشار120 ساعت محتوای آموزشی در سال 1400است.

بر اساس این گزارش به نقل از اداره آموزش این شرکت، سال گذشته بیمه نوین بیش از 82 هزار ساعت دوره آموزشی را به صورت ترکیب حضوری و مجازی برای چهار گروه مدیران، نمایندگان، کارشناسان ستاد و شعب با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، اجرایی کرد.

مهم‌ترین دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش مجازی برگزار شده توسط اداره آموزش بیمه نوین در این مدت شامل دوره‌های صدور در کلیه رشته‌های بیمه، خسارت و بازدید بدنه بیمه‌های اتومبیل، کارگا‌ه‌های بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری و دوره‌های آشنایی با طرح‌های اختصاصی این شرکت مانند اتوپلاس و مجتمع مسکونی بوده اند.

دوره‌های مدیران عصر دیجیتال، برگزاری لایوهای آموزشی اینستاگرام برای نمایندگان شرکت، مجازی شدن آزمون‌های مجوزهای صدور رشته‌های فنی و آزمون حدود اختیارات بیمه های مسئولیت از دیگر اقدامات مهم بیمه نوین با در نظر داشتن توانمندسازی نیروی انسانی بر اساس نیازهای روز بازار و روش‌های جدید خدمت رسانی بوده است.

همچنین دوره پودمانی جانشین‌پروری و دوره‌های آموزشی ویژه مدیران از جمله استراتژی‌هایی است که برای سال جاری در بیمه نوین برنامه‌ریزی شده‌اند.

گفتنی است، با هدف بهره‌گیری از ظرفیت علمی و ایجاد انگیزه در جهت مطالعات میدانی کاربردی بر روی موضوعات روز صنعت بیمه در میان کارکنان و شبکه فروش، همایش‌های علمی-پژوهشی نیز در کنار دوره‌ های آموزشی در سال گذشته در بیمه نوین اجرایی شده‌اند.

 

روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied