شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چگونه می توانیم به روشی آسان در خانه وسایل دست ساز بافتنی درست کنیم؟

چگونه می توانیم به روشی آسان در خانه وسایل دست ساز بافتنی درست کنیم؟

بافت وسایل جالب و ساخت اقلام بافته شده با نخ ها یا بندهای کاردستی می تواند بسیار خاص و هیجان انگیز باشد.

جالب است که شما می توانید خیلی راحت با این وسیله های موجود و در دسترس، کاردستی های شگفت انگیز و خارق العاده ای بسازید.

البته در ابتدا باید بگوئیم که بافت وسایل زیبا و ایده های بافتنی فقط مختص خانم ها نمی باشد و حتی آقایان نیز می توانند با این سبک، کاردستی های فوق العاده بی نظیر و ارزشمندی را درست کنند.

مطمئنن شما نیز در اطراف خود با بسیاری از وسیله های زیبا بافتنی سر و کار داشته اید، از دستبندهای بافتی زیبا گرفته تا گلهای پشمی زیبا، زیر لیوانی ها، وسایل دکوری تزئین شده با نخ های کاردستی و هر چیز دیگری.

بگذارید تا مطلب را به این سبک پیش ببریم: "ساخت کاردستی های بافتنی با دست و بندهای قطور، ساخت کاردستی های دوختنی با نخ و سوزن، ساخت وسایل دکوری زیبا با طناب های کاردستی مخصوص تزئینات".

پس می توان گفت شما برای پیاده سازی ایده های خلاقانه دست بافت خود سه روش گوناگون را پیش رو دارید که مطمئنن در رشد خلاقیت و توانایی های شما نیز تاثیرگذار خواهند بود.

ما در ادامه این روش های ساخت کاردستی های بافتی را برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد تا نحوه طراحی و ساخت وسایل خاص بافتنی با آن ها را بهتر درک کنید.

البته که می توانید در این زمینه ویدئوهای آموزشی فروانی را نیز برای ساخت وسایل بافتنی با دست مشاهده کنید و تمیرینات خود را ادامه دهید تا در این کار حرفه ای و پیشرفته تر شوید.

 

ساخت وسایل زیبا با نخ و بند کاردستی

2

 

بندهای کاردستی مانند نخ های مکرومه، نخ تریکو یا بسیاری از بند های کاردستی دیگر مثل نخ کاموایی یکی از بهترین گزینه های ساخت وسایل بافتنی مانند دستبند یا حتی عروسک های فانزی هستند.

شما حتی می توانید با بندهای کفش رنگارنگ نیز از این قبیل کاردستی های بافتنی را درست کنید.

به این گونه کاردستی ها می توان از جمله: کاردستی های بافتنی دستبند ، کیف، جاکلیدی، دیوارکوب، گردنبند و غیره اشاره کرد.

برای ساخت این کاردستی های جذاب معمولا به بندهایی با قطر زخیم احتیاج خواهید داشت که شامل همین بندهای کاردستی مکرومه و نخ تریکو می شوند.

می توانید با دیدن ویدئوهای آموزشی لازم، ساخت انواع کاردستی های خلاقانه کیف، دستبند، سبد و غیره را یاد بگیرید.

برای ساخت این گونه کاردستی ها نیز به چیزهای دیگری به جز دست و نخ کاردستی نیاز نخواهید داشت. فقط کافیست تا بند ها یا نخ های کاردستی را بر اساسی روالی خاص به دور هم بپیچید تا در نهایت از ساخت این گونه کاردستی های بافتنی با دست لذت ببرد.

همچنین می توانید با نخ های کاموایی نیز بسیاری از کاردستی با کاموا های شگفت انگیز مانند عروسک های نخی یا گلهای پشمی را بسازید که واقعا تماشایی به نظر می ردسند.

می توانید ویدئوهای آموزش بافتنی را در اینترنت جست و جو کنید و با انواع و اقسام روش های ساخت وسایل بافتنی با دست، مانند بافتنی با بند کفش، آشنا شوید.

با نخ و سوزن کاردستی های بافتنی بسازید

 

4

یکی دیگز از روش های بافندگی که بیشتر به خیاطی نیز شبیه است ، بافت و دوخت وسایل گوناگون با نخ و سوزن است.

البته که برای پیاده سازی این روش به پارچه و برخی از چیزهای ساده دیگر نیز احتیاج پیدا خواهید کرد، همینطور به حرفه خیاطی نیز نزدیک تر خواهید بود. پس می توان گفت این کار کمی چالش بر انگیز تر و سخت تر است.

اما با این روش نیز می توانید کاردستی های فوق العاده زیبایی مانند کیف های دستی، کیف های دوشی بزرگ، کیسه، جعبه و بسیاری از اقلام بزرگتر و خلاقانه پارچه ای را درست کنید.

برای ساخت این کاردستی عالی نیز به آموزش نیاز خواهید داشت، اما با مشاهده ویدئوهای آموزشی مطمئنن می توانید با دستان خود کاردستی های فوق العاده زیبایی را خلق کنید.

در این روش شما باید تا حدودی در خیاطی نیز مهارت داشته باشید و با دوختن تکه های پارچه به یکدیگر کاردستی های خلاقانه و با ارزش بسازید.

همانطور که بالاتر نیز گفتیم، می توانید در گوگل بسیاری از ایده های دوخت وسایل تزئینی را سرچ و جست و جو کنید و با دیدن آن ها ایده های لازم برای ساخت وسایل تزئینی را دریافت کنید.

 

در نهایت، ساخت وسایل تزئینی با طناب کاردستی

8

 

این گونه اقلام دکوری و تزئینی شامل دیوارکوب ها ، گلدان های بافتنی، آویز های دیواری، زیر لیوانی، صندوق، سبد و غیره هستند که همه با طناب های قطور مخصوص کاردستی قابل ساخت می باشند.

شما می توانید با طناب های کنفی یا بند های جوت این سبک کاردستی تزئینی را در خانه درست کنید. معمولا برای ساخت این گونه کاردستی ها به مقداری کارتن مقوایی، چسب و برخی از وسایل ساده دیگر نیز نیاز خواهید داشت.

این گونه کاردستی های شگفت انگیز برای تزئین دکوراسیون خانه عالی هستند و مطمئنن با ارزش و کاربردی محسوب می شوند.

فقط کافیست تا در اینترنت به جست و جو بپردازید و خودتان با تماشای فیلم های آموزشی ساخت کاردستی، با ایده های کم نظیری در این زمینه آشنا گردید.

اگر به ساخت وسایل دکوری و بافتنی علاقه دارید، بی شک می توانید در اینترنت ایده های خلاقانه بسیار زیادی را مشاهده کنید که به گسترش استعداد شما نیز کمک خواهند کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی