شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز جهانی و هفته کار و کارگر

در بخشی از پیام قاسمی شهری آمده است: بوسه بر دستان خستگی‌ناپذیر شما می‌زنم که چرخ صنعت پتروشیمی کشور را با تمام توان به حرکت درمی‌آورند تا چرخ تولید به‌خوبی بچرخد و تولید متوقف نشود.

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز جهانی و هفته کار و کارگر

به گزارش شمانیوز، سید رضا قاسمی شهری در پیامی روز جهانی و هفته کار و کارگر به‌تمامی همکاران خود در این شرکت و همکاران صنعت پتروشیمی ایران تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

«شما کارگران به‌حق به فرموده امام راحل (ره) ستون فقرات استقلال کشور و اسطوره سرنوشت‌ساز و رهایی‌بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها هستید. حمایت از شما قشر زحمتکش و فداکار کشور، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است.پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز جهانی و هفته کار و کارگر

اینجانب به‌عنوان همکار شما در خانواده بزرگ پتروشیمی شهید تندگویان افتخار می‌کنم که امروز در کنار شما عزیزان هستم. امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بنام سال «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نام‌گذاری شده صحنه‌گردان و محور اساسی تحقق این شعار همانند سالیان گذشته باشیم.

بوسه بر دستان خستگی‌ناپذیر شما می‌زنم که چرخ صنعت پتروشیمی کشور را با تمام توان به حرکت درمی‌آورند تا چرخ تولید به‌خوبی بچرخد و تولید متوقف نشود.

ضمن تبریک روز جهانی و هفته کار و کارگر برای بزرگداشت مقام والا و ارزشمند کارگران و تقدیر از زحمات و تلاش‌های این قشر مهم و تأثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت پتروشیمی برایتان از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی خواهانم.»

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied