شمانیوز
شما نیوز

طرح فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور

طرح فروش فوق العاده محصولات شرکت کرمان موتور شامل محصولات جک اس ٥ , جک جی ٤ با موعد تحویل ٩٠ روز کاری و قیمت قطعی از روز سه شنبه ٢٧ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت یک هفته بر روی سایت sale.iranecar.com ادامه خواهد داشت.

طرح فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور

طرح فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور

 

به گزارش شمانیوز؛ طرح فروش فوق العاده محصولات شرکت کرمان موتور شامل محصولات جک اس ٥ , جک جی ٤ با موعد تحویل ٩٠ روز کاری و قیمت قطعی از روز سه شنبه ٢٧ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت یک هفته بر روی سایت sale.iranecar.com ادامه خواهد داشت.

نکات قابل توجه:

١- مشتریانی که پیش از این بر روی سایت sale.iranecar.com ثبت نام نداشته اند باید نسبت به ایجاد پروفایل اقدام نمایند.

٢- در صورتیکه تعداد متقاضیان ثبت نام در این طرح بیشتر از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو براساس قرعه کشی صورت می پذیرد. نتایج قرعه کشی طبق ضوابط مراجع ذی الصلاح در طی موعد مقرر بعد از پایان ثبت نام در سایت فوق الذکر اعلام می گردد.

٣- تحویل خودرو براساس اولویت بندی قرعه کشی و ضوابط تعیین شده توسط کمیته خودرو خواهد بود.

٤- انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنون می باشد.

٥- به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. ٦- پس از اعلام اسامی نفرات انتخاب شده در قرعه کشی، طی سه روز ، فرد متقاضی فرصت دارد مبلغ پیش پرداخت مندرج در شرایط ثبت نام را از طریق وب سایت فروش شرکت کرمان موتور به نشانی sales.kermanmotor.ir واریز و ثبت نام خود را نهایی نماید. عدم پرداخت مبلغ پیش پرداخت در طی موعد مقرر به منزله انصراف از خرید خودرو تلقی می گردد.

 

روابط عمومی شرکت کرمان موتور

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied