شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیران سازمان غذا و دارو از توان دانش بنیان پگاه شهرکرد

ایران، با تولید «شیرخشک اسکیم پایه نوزاد» پگاه، خودکفا شد

با تلاش و تولید دانش بنیان شرکت صنایع شیر ایران، تولید شیرخشک اسکیم پایه نوزاد در پگاه شهرکرد بومی‌سازی و ایران به مرز خودکفایی و بی نیازی از واردات رسید.

ایران، با تولید «شیرخشک اسکیم پایه نوزاد» پگاه، خودکفا شد

به گزارش شمانیوز، حمید خدایی مدیرعامل پگاه شهرکرد در بازدید فرامرز خدائیان چگنی مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی و سمیرا صباح سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو  با  اعلام این مطلب افزود: با تولید این محصول مخصوص اطفال، واردات آن به کشور کاهش یافته و می‌توان واردات این حوزه و ارزبری آن را متوقف کرد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر شرکت در حوزه صادرات، بر  ظرفیت‌ تولید محصولات جدید تاکید کرد.

خدایی با تقدیر از نگاه مثبت این شرکت به بازرسی‌ها و ممیزی های خارجی بالاخص سازمان غذا و دارو، افزود: حضور ممیزان و بازرسان سازمان غذا و دارو می‌تواند باعث دیده شدن ایرادات و برطرف شدن عدم انطباق‌ها شود.

در این بازدید که با هدف نظارت و ارزیابی کیفی شرکت‌های تولیدی صورت گرفت، مشکلات و موانع تولیدی این شرکت نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی نیز قول مساعدت لازم در خصوص بومی‌سازی محصولات و جلوگیری از خروج ارز را داد.

گفتنی است، در این رویداد رئیس اداره بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی، معاونت سازمان غذا و دارو شهرکرد و جمعی از کارشناسان غذا و دارو استان نیز حضور داشتند و از سالن‌های تولید شیرخشک نوزاد، غذای کودک، آزمایشگاه‌های دریافت شیر و آزمایشگاه تولید محصول و انبارهای پگاه شهرکرد نیز بازدید شد.

 

روابط عمومی و امور بین ‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied