شمانیوز
شما نیوز

تشکر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ بابت واریز سود سهام شرکت های بورسی با سجام

رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس در توئیتی از واریز سود سال جاری در همه شرکت های بورسی از طریق سامانه ‎سجام تشکرد کرد.

تشکر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ بابت واریز سود سهام شرکت های بورسی با سجام

به گزارش شمانیوز، حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه و رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی در توئیتی در خصوص واریز سود ناشران بورسی با استفاده از سامانه سجام نوشت: اطلاعیه‌های تقسیم سود نشان می دهد همه شرکت‌های بورسی، واریز سود سال جاری را از طریق سامانه ‎سجام انجام خواهند داد. لازم است از ‎سازمان بورس به دلیل عمل به قانون بودجه در این مورد تشکر کرد. پیگیر احقاق سایر حقوق سهامداران خُرد خواهیم بود.

سامانه سجام چیست ؟

سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

ر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

علاقه مندان برای ورود به بازار سرمایه می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

 

روابط عمومی سمات

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied