شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

لامبورگینی، بوگاتی، پورشه، سازندگان ماشین های سریع را بشناسید!

لامبورگینی، بوگاتی، پورشه، سازندگان ماشین های سریع را بشناسید!

همانطور که می دانید امروزه شرکت های بزرگی در دنیا هستند که در ساخت اتومبیل های با کیفیت، قدرتمند و پرسرعت عالی عمل کرده اند. حال ما قصد داریم تا در این مطلب شما افراد را با نام های بزرگی مانند لامورگینی، پورشه ، بوگاتی و.... آشنا کنیم و شناخت شما افراد را از این شرکت های بزرگ بالا ببریم و بدانیم که این شرکت ها در ساخت اتومبیل های خود از چه امکاناتی استفاده می کنند. همراه ما باشید با برسی بیشتر بزرگ ترین شرکت های اتومبیل سازی.

 

شرکت لامبورگینی:

وقتی اسم ماشین های پر سرعت و قدرتمند به وسط می آید، به طور خیلی غیر باور ذهن افراد به سمت شرکت های بزرگی مانند بوگاتی و لامبورگینی می رود. شرکت لامبورگینی ، یک شرکت ایتالیایی است که در این چند سال بسیار عالی عمل کرده و با ساخت اتومبیل های بسیار عالی و پر سرعت، نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کرده.

این شرکت بسیار بزرگ در سال 1963 توسط فردی به نام فروچیو لامبورگینی تاسیس شد و از همان اول کار شروع طوفانی داشت. در سال 1998 شرکت آئودی با قیمت 110 میلیون شرکت لامبورگینی را خریداری کرد و آن را زیر مجموعه خود کرد در صورتی که همان شرکت آئودی هم زیر مجموعه شرکت فلوکس واگن می باشد.

دفتر مرکزی این شرکت بزرگ در بولونیا کشور ایتالیا قرار دارد. فروچیو در کار خود را در ساخت ماشین آلات صنعتی و کشاورزی پایان داد و در زمان جنگ جهانی دوم در نیرو هوایی ارتش مشغول به کار شد و در یکی از بخش های مکانیکی هواپیما های جنگی با تعدادی از قطعات توانست یک تراکتور با اجزای هواپیما های جنگی بسازد که یا خراب بودند و یا از بین رفته بودند.

فروچیو همیشه رویای بزرگ اتومبیل های پر سرعت و قدرتمند را در خود داشت. این فرد در سال 1947 یک خودرو فیات تولید کرد و در همان سال در یک مسابقه محلی با همان اتومبیل شرکت کرد.

لامبورگینی

 

 

شرکت لامبورگینی یک خانواده بسیار بزرگ از مجموعه اتومبیل های لامبورگینی اونتادور اولتیما  تشکیل داده است که امسال آخرین نمونه از این اتومبیل در دنیا عرضه می شود و این خانواده در حال حاضر پرچمدار شرکت اتومبیل های پر سرعت و قدرتمند لامبورگینی می باشد .

معرف ترین و پر سرعت ترین اتومبیل این شرکت، لامبورگینی ونوو است که خود بنده به آن علاقه بسیار زیادی دارم. برای اطلاعات بیشتر از این اتومبیل، پیشنهاد می کنم حتما سرچ کردن نام اتومبیل لامبورگینی ونوو در گوگل، می توانید تمامی مشخصات آن را بخوانید.

شرکت بوگاتی:

اسم بوگاتی که می آید، پای خودرو های سنگین وزن ولی بسیار قدرتمند وسط می آید. خودرو هایی که به دلیل داشتن تکنولوژی های بسیار قدرتمند توانسته اند نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کنند.

شرکت بوگاتی یک شرکت فرانسوی بسیار بزرگ است که در سال 1909 توسط یک  صنعتگر ایتالیایی که نام آن اتوره بوگاتی می باشد، به منظور ساخت اتومبیل های سفارشی و دلخواه مردم، در شهر مولشایم کشور فرانسه تاسیس شد و از همان اول شروع خارق العاده ای داشت. این صنعتگر ایتالیایی بسیار معروف است و خیلی از مشهوریت این فرد، به دلیل قهرمان بودن در مسابقات رالی و حتی وی یکی از بزرگ ترین رانندگان اتومبیل های رالی بود.

همانطور که می دانید با شروع شدن جنگ جهانی دوم، خیلی از شرکت های بزرگ دنیا به دلیل درگیر کشور های بزرگ دنیا ، با افت فروش رو به رو شدن و اتوره بوگاتی در سال 1947 در گذشت و در همان زمان شرکت بوگاتی 8000 خودرو تولید کرده بود که رقم بسیار زیادی بود.

در سال 1963 این شرکت تولید خود را برای چندین سال متوقف شد و در سال 1990 یک کار آفرین ایتالیا برای اینکه نام و خاطره اتوره بوگاتی را مجدد زنده نگه دارد، در این شرکت سرمایه گذاری کرد تا مجدد این شرکت کار خود را شروع کند.

لامبورگینی

 

 

البته بعد از 8 سال شرکت فلوکس واگن این شرکت را با قیمت وسوسه انگیزی خریداری کرد و این شرکت هم مانند خیلی از شرکت های دیگر اتومبیل سازی مثال :آئودی، زیر مجموعه  شرکت فلوکس واگن شدند. پرچمدار اتومبیل های شرکت بوگاتی، اتومبیل بوگاتی دیوو می باشد و به گفته مهندسان این شرکت قرار است که در سال های آینده یک اتومبیل بسیار قدرتمند ساخته شود توسط این شرکت که دارای ظاهری فضای و البته خود اتومبیل دارای فناوری جدید بسیار عالی می باشد. این گفته در سال 2017 در یک مراسم مورد تحلیل و برسی قرار گرفت و هنوز خبری از این اتومبیل نیست و مشخص نیست که این اتومبیل چه زمانی رونمایی شود.

شرکت پورشه:

شرکت پورشه یکی از شرکت های بسیار بزرگ دنیا است که در ساخت اتومبیل های اسپرت، اسم و رسمی برای خود ایجاد کرده است که اگر شما بخواهید افتخارات این اتومبیل را بشنوید یا ببینید، بسیار متعجب می شود.

پورشه یک شرکت  اتومبیل سازی آلمانی است که توسط یک فرد آلمانی به نام فردیناند پورشه ، در کشور آلمان این شرکت تاسیس شد و تمامی عملکرد این شرکت متمرکز بر ساخت اتومبیل های اسپورت با طراحی های بسیار شیک و زیبا می باشد.

پورشه هلدینگ یکی از زیر مجموعه های شرکت پورشه است که در سال 2012 شرکت فلوکس واگن پیشنهاد خرید 100 درصد این شرکت را داد و البته در سال 2009 شرکت فلوکس واگن 50 در صد از سهام شرکت اصلی پورشه را خریداری کرده بود.

در سال 1931  رئیس شرکت پورشه تصمیم گرفت تا تغییر مکان دهد و تصمیم گرفت تا شرکت خود را در شهر اشتوتگارت تاسیس کند و در زمینه طراحی و مشاوره به منهدسان اتومبیل سازی فعالیت کند و توانست موفق شود و عملکردی خارق العاده از خود به نمایش بگذارد.

همانطور که می دانید شرکت پورشه یکی از زیر مجموعه های شرکت فلوکس واگن بود و این دو شرکت تمیم گرفتن یک اتومبیل مشترک بسازد و نام آن را فللوکس واگن پورشه نامیدند و فلوکس واگن یعنی خودرو مردمی یعنی خودرو ای که توسط خواست و میل مردم ساخته می شود. در زمان جنگ جهانی اول و دوم شرکت پورشه به دستور دولت هیتلر مجبور شد که تحصلات و اتومبیل های جنگی تولید کند و تانک تایگر یک و تایگر دو، نمونه ای از ساخته های این شرکت بزرگ است.

اولین خودرو این شرکت خودرو 69 نام داشت. شرکت پورشه آلمان از همان اول در ساخت اتومبیل های اسپرت با طراحی های بسیار زیبا کار خود را شروع کرد و توانسط عملکردی از خود به نمایش بگذارد که تمامی دنیا نام این شرکت را بزرگ بشمارند .

لامبورگینی

بسیار از مشهوریت این شرکت به دلیل ساختن و طراحی اتومبیل های پر صرعت و قدرتمند برای شرکت های مسابقه ای می باشد و البته این شرکت نیم از اتومبیل هایی که می سازد، برای شرکت های نیرو های نظامی و امنیتی ، پلیسی است و پول بسیار خوبی از ساخت این اتومبیل های پلیسی به دست می آورد و بیشترین صادرات این شرکت آلمانی به کشور آمریکا می باشد.

اتومبیل پورشه تایکان، پرچمدار شرکت پورشه می باشد؛ پر فروش ترین و معروف ترین اتومبیل این شرکت، نمونه های مختلف از اتومبیل پورشه 911 می باشد . البته باید گفت که تمامی خودرو های شرکت پورشه با یک کد هستند و شرکت پورشه آن کد را در آخر اسم اتومبیل قرار می دهد. شرکت پورشه به تازگی اتومبیل تایکان که پرچمدار این شرکت می باشد، به صورت تمام برقی در بازار جهانی عرضه کرد و فروش آن از نمونه پورشه های 911 بیشتر است.

سخن پایانی:

ما در این برسی شما افراد را با 3 شرکت بزرگ دنیا یا همان غول های بزرگ دنیا آشنا کردیم که تمامی آن ها در ساخت اتومبیل های پر سرعت و قدرتمند تلاش می کردند و البته تمامی آن ها در تیم های مسابقه ای سهام داشت یا حامی بودن و یا حتی مانند شرکت فراری خودشان یک تیم مسابقه ای داشتن.

در کل هر شرکتی که در ساخت اتومبیل های مسابقه ای تلاش داشته و یا بخشی از شرکت های مسابقه ای بوده است، بدانید آن شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کنند اتومبیل های پر سرعت و قدرتمند می باشد. در آخر امیدوارم این مطلب برای شما بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و شناخت شما افراد را از بزرگ ترین غول های اتومبیل سازی بالا برده باشد.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با سرچ کردن نام اتومبیل یا شرکت آن در گوگل از آن اتومبیل و یا شرکت بیشتر شناخت پیدا کنید. تنها هدف ما در این برسی آشنایی با شرکت های بزرگ تولید کنند اتومبیل های پر سرعت و قدرتمند بوده است. امیدوارم این مطلب نظر شما را نسبت به خود جلب کرده باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied