شمانیوز
شما نیوز

ذوب آهن اصفهان در نخبه پروری صنعت فولاد عملکرد مثبتی دارد

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه و رویداد ملی عصرامید (گام دوم انقلاب) دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ذوب آهن اصفهان در امر پژوهش اقدامات شایسته تقدیری انجام داده که این امر می تواند الگوی صنایع کشور باشد.

ذوب آهن اصفهان در نخبه پروری صنعت فولاد عملکرد مثبتی دارد

به گزارش شمانیوز؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه و رویداد ملی عصرامید (گام دوم انقلاب) دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ذوب آهن اصفهان در امر پژوهش اقدامات شایسته تقدیری انجام داده که این امر می تواند الگوی صنایع کشور باشد.

وی افزود: پژوهش و بومی سازی تکنولوژی روز دنیا راهگشا صنایع برای بهره وری بیشتر است و باید صنایع کشور در این راه گام های مهم‌تری بردارند .

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به این که ذوب آهن خود دانشگاهی برای متخصصین کشور است گفت : این شرکت در امر نخبه پروری صنعت فولاد عملکرد مثبتی داشته است.

 

ذوب آهن اصفهان بستر مناسبی برای پژوهشگران فراهم کرده است

محمد چکشیان معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان، گفت: استفاده از بهترین و مدرن ترین ماشین آلات بدون نیروی انسانی متخصص و ماهر ممکن نیست و اینجاست که نقش دانشگاه و تربیت نیروی نخبه بیشتر می شود.

وی با اشاره به آموزش و ارتقای دانش دانشجویان و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار و برطرف کردن نیازهای تحقیقاتی بخش صنعت اشاره کرد و گفت: ارتباط مستمر و پویا بین صنعت و دانشگاه سیکل مثبتی را به وجود می آورد که ازاین طریق هر دو مجموعه به توسعه و رشد همدیگر کمک می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: ذوب آهن اصفهان در امر فراهم کردن بستر پژوهش بسیار موثر عمل کرده و نیازهای خود را در معرض پژوهشگران قرار داده است تا دانشگاهیان با شناخت این نیازها آموزش های خود را جهت دار و کاربردی نمایند.

وی با اشاره به این که در این بستر اولویت دانشگاه نیازهای صنعت خواهد بود خاطر نشان ساخت: برنامه‌ها و شیوه‌های‌ تدریس‌ و سرفصل های ‌ آموزشی‌ دانشگاه ها باید متناسب‌ با نیاز فناوری روز بازنگری‌ و اصلاح‌ شود.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied