شمانیوز
شما نیوز

معاون فنی زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد:

هدایت هدفمند منابع موجود در مسیر توسعه متوازن زیرساخت های مواصلاتی جزیره قشم

معاون فنی زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از هدایت هدفمند منابع و مصارف سازمانی در دولت انقلابی و مردمی در مسیر ایجاد ارزش افزوده اجتماعی و اقتصادی جزیره خبر داد.

هدایت هدفمند منابع موجود در مسیر توسعه متوازن زیرساخت های مواصلاتی جزیره قشم

به گزارش شمانیوز، سید محمدقدسی با اعلام این خبر گفت: تعریف پروژه ها در سنوات اخیر بعضاً بدون اولویت بندی طبق نیازهای موجود صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: اما براساس سیاست‌های دولت جدید، اولویت‌دار کردن منابع و بودجه پروژه ها برای ایجاد حداکثر بهره‌وری در زمینه های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و اجتماعی مدنظر قرار دارد.

وی ادامه داد، در طرح تعریض جاده موجود ساحل جنوبی، علاوه بر استفاده از ظرفیت این جاده (هم به لحاظ هزینه ساخت و هم مدت زمان اجرای پروژه) و بهره مندی از جذابیت های بی بدیل مسیر جنوبی، شهرها و روستاهای این مسیر به وسیله دسترسی ایمن به فرودگاه منتهی خواهند شد.

وی خاطر نشان نمود،  این درحالیست که در طرح آزادراه جنوبی علاوه بر هزینه و زمان بیشتر ساخت و عدم بهره مندی از مناظر جذاب ساحل جنوبی، ترافیک ورودی از شهر قشم به این آزادراه، در شهر سوزا تخلیه شده و  عملاً دستاورد ترافیکی خاصی را حاصل نخواهد نمود.

بنابراین گزارش، کلنگ پروژه تعریض جاده ساحلی از شهر قشم تا فرودگاه بین‌المللی جزیره، به طول 60 کیلومتر و با اعتبار نزدیک به 15 هزار میلیارد ریال دیروز (۱۶خردادماه) با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولین سازمان و شهرستان به زمین خورد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied