شمانیوز
شما نیوز

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد:

صنایع دستی قشم ظرفیت بی نظیر برای پیشرفت ویژند جهانی جزیره

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جزیره زیبا و پهناور قشم برای جهانی شدن نیازمند ویژندسازی است و صنایع دستی بی بدیل جزیره نشینان یکی از نمادهای ملموس و ظرفیت چشم نواز برای ایجاد این ویژند (برابر پارسی برند) به حساب می آید.

صنایع دستی قشم ظرفیت بی نظیر برای پیشرفت ویژند جهانی جزیره

ایوب زارعی در آستانه روز جهانی صنایع دستی بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما ارتقای کیفیت صنایع دستی قشم با استفاده از خلاقیت و نوآوری فعالان این حوزه است.

 زارعی اظهار کرد: بسته بندی مناسب برای ایجاد ارزش‌افزوده این محصولات و بازاریابی و توسعه برندینگ در این زمینه از دیگر اقداماتی است که در حال برنامه ریزی برای دستیابی به آنها هستیم.

وی ادامه داد: صنایع دستی قشم که با دستان هنرمند و پرتوان زنان و مردان قشمی خلق می شود و روح بلند آنان را آشکارمی سازد، یاد جزیره را در خانه هریک از گردشگران زنده نگه‌می‌دارد و باید با بهترین کیفیت به آنها عرضه شود.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی همزمان روزجهانی صنایع دستی در قشم و درگهان خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و معرفی کارگاه های فعال صنایع دستی از دیگر برنامه هایی است که برای توسعه کسب و کار فعالان این حوزه دنبال می شود.

بنابر این گزارش، به مناسبت روز جهانی صنایع دستی از هجدهم تا بیستم خرداد نمایشگاه‌های صنایع دستی و کارگاه‌های آموزشی در سراسر جزیره برگزار و هرروز یکی از فروشگاه‌های جزیره در فضای مجازی برای آگاهی افکار عمومی معرفی می‌شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied