شمانیوز
شما نیوز

در بازدید میدانی سعید محمد از جزیره هرمز:

اعلام آمادگی منطقه آزاد قشم برای کمک به حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی جزیره هرمز

صبح امروز پنجشنبه (2تیرماه) و در جریان سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد به استان هرمزگان، سعید محمد به همراه مهدی دوستی استاندار هرمزگان و افشار فتح‌الهی رییس سازمان منطقه آزاد قشم، وارد جزیره هرمز شدند.

اعلام آمادگی منطقه آزاد قشم برای کمک به حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی جزیره هرمز

این جزیره 7 هزار نفری، با وجود این‌که در محدوده مسئولیت مناطق آزاد نیست، اما مشکلات عدیده‌ی موجود در این جزیره و درخواست‌های مردمی باعث شکل گیری بازدید میدانی هیاتی از مناطق آزاد از این جزیره شد.

سعید محمد در این سفر که با هدف احصاء مشکلات این جزیره و استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد قشم برای رونق گردشگری این جزیره در جنوب کشور، صورت گرفت، گفت: با کفش‌های آهنین، وظایف محوله در حوزه مسئولیت خود را پیگیر هستیم و در این مسیر خسته نخواهیم شد.

وی همچنین از تنظیم پیشنهادی به منظور استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد قشم برای حل مسائل جزیره هرمز خبر داد و افزود: در صورت موافقت دولت، منطقه آزاد قشم برای کمک به مردم عزیز این جزیره برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی موجود در آن، آمادگی کامل دارد.

افشار فتح‌الهی نیز، افزود: طبق نظر مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مکلف شده‌ایم در حد توان، مسایل مناطق مجاور منطقه را نیز مسائل خود بدانیم و در رفع آنها مشارکت نماییم.

این سفر سعید محمد را شاید به نوعی بتوان آغاز فاز جدیدی از مدیریت وی بر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور قلمداد کرد.

جزیره هرمز، یکی از پتانسیل‌های مهم برای جذب گردشگر در جنوب کشور است.

 

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied