شمانیوز
شما نیوز

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی

تفاهم‌نامه بانک تجارت و اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی با موضوع گسترش همکاری‌های متقابل بین بانک، اتحادیه، تعاونی‌های زیرمجموعه و اعضای آن‌ها منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی

این تفاهم‌نامه یکشنبه پنجم تیر ماه به امضای دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت و دکتر حسین دور رئیس هیات مدیره این اتحادیه رسید.

اخلاقی در این مراسم با اشاره به خدمات متنوع بانک تجارت گفت: انتخاب شعب منتخب برای ارائه خدمات به تعاونی‌ها در دستور کار بانک قرار دارد تا رضایت حداکثری برای مشتریان ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به مفاد مندرج در تفاهم‌نامه، گسترش همکاری‌های چندجانبه قرار بر این است که در راستای کاهش مشکلات و توسعه فعالیت‌های صنایع پایین دستی پتروشیمی تلاش و برنامه‌ریزی صورت پذیرد. بنابراین پس از اجرا، امکان تغییر در جزییات وجود خواهد داشت.

شریفیان معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شرکتی و تجاری به مزایای این تفاهم‌نامه اشاره کرد و گفت: بانک تجارت با ارائه سامانه بانکداری فرا، خدمات قابل ارائه در شعب را به‌صورت آنلاین در دسترس تعاونی‌ها قرار خواهد داد و سایر طرح‌های بانک همچون همیار بورس، در کنار اعطای تسهیلات و گشایش اعتبار اسنادی، در راستای مفاد این تفاهم‌نامه در خدمت این اتحادیه قرار خواهد گرفت.

دور، رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی ضمن ابراز خرسندی از افزایش سطح تعامل با بانک تجارت گفت: امضای این تفاهم‌نامه، فصل جدیدی در روابط بانک و تعاونی‌ها بوده و گسترش همکاری‌ها با بانک تجارت جزو اولویت‌های ما خواهد بود.

بر اساس این تفاهمنامه، همکاری بانک تجارت با اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی از طریق ارائه خدمات بانکی و مالی در قبال تمرکز فعالیت‌های پولی و بانکی از سوی این اتحادیه تحکیم و گسترش خواهد یافت.

 

روابط عمومی بانک تجارت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied