شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

خرید تمام لوازم یدکی لیفان 620 در یدک مارکت

خودرو لیفان 620 از خودروهای محبوب چینی در بازار ایران است. در سال‌های اخیر و با توجه به ورود سری جدید ماشین‌های چینی توجه زیادی به این محصولات شده است.

خرید تمام لوازم یدکی لیفان 620 در یدک مارکت

در سال‌های قبل معمولا این تصور از بازار خودروهای چینی وجود داشت که کیفیت لازم را ندارند. اما سری جدید خودروهای لیفان، برلیانس و جک به کلی این تصور را به کنار رانده است. ظاهر مناسب و شباهت این ماشین به مدل‌های بی‌ ام و سری ۳، این ماشین را به ماشین جذاب‌تری نسبت به لیفان 520 تبدیل کرد. به طوری که کرمان موتور نمونه ۱/۸ لیتری این خودرو را نیز به بازار عرضه کرد. در این مطلب به بررسی خودرو لیفان 620 و لوازم یدکی و جلوبندی این خودرو می‌پردازیم. لوازم جلوبندی اورجینال و با کیفیت لیفان 620 را می‌توانید از فروشگاه بزرگ یدک مارکت تهیه کنید. 

 

آشنایی با خودرو لیفان 620 

لیفان 620 از محصولات موفق کمپانی چینی لیفان است که در ابتدا با حجم ۱.۶ لیتری توسط کرمان موتور وارد بازار شد اما از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ مدل ۱.۸ لیتری آن با نام تلنت نیز موجود شد. یک سدان جمع و جور با شاسی یکپارچه که از قیمت تقریبا خوبی برخوردار است.  سیستم تعلیق نرم، صندوق بزرگ و دیسک و صفحه مناسب در مدل جدید این خودرو با نام تلنت از جمله نکاتیست که در افزایش طرفداران این خودرو تاثیر داشت. در مدل تلنت ۱.۸ لیتری این خودرو با بهبود شتاب تا ۱۰.۵ ثانیه و توان ۱۳۱ اسب بخاری روبرو هستیم. حداکثر سرعت خودرو در مدل ۱.۶ لیتری، ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و در مدل تلنت به ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است. اما از نکات مهم درباره هر خودرو میزان مصرف سوخت آن است. میزان مصرف سوخت ترکیبی در دو مدل لیفان 620 چندان تفاوت ندارد و کمتر از ۶.۸ لیتر در صد کیلومتر می‌باشد. لوازم و قطعات اورجینال لیفان 620 در کشورمان به وفور یافت می‌شود و برای خرید لوازم یدکی لیفان 620 می‌توانید از وبسایت یدک مارکت دیدن کنید.

ففغع

انواع لوازم جلوبندی لیفان 620

نکته مهم پس از خریداری هر ماشینی، نگهداری صحیح از آن است. در کنار رانندگی درست و استفاده مناسب از نوع ماشین برای کار مورد نظر، توجه به تعویض به موقع قطعات ماشین نیز ضروریست. معمولا با مطالعه دفترچه راهنمای ماشین می‌توانید به طور اولیه با قطعات اورجینال آن آشنا شوید، اما طبیعتا هیچ چیز جای تخصص را در این امر نمی‌گیرد. از جمله قطعات مهم جلوبندی لیفان 620 می‌توان به بوش طبق بزرگ لیفان ۶۲۰ اصلی، بلبرینگ کلاچ لیفان ۶۲۰ (۱۸۰۰) اصلی، جعبه فرمان هیدرولیک لیفان ۶۲۰ اصلی و کمک فنر جلو راست لیفان ۶۲۰ اصلی اشاره کرد.

 با توجه به این که دو نمونه از این ماشین در بازار وجود دارد، قبل از خرید لوازم جلوبندی لیفان 620، به نوع ماشین خود و قطعه توجه کنید. تمامی قطعات این دو مدل متفاوت نیستند اما در وبسایت فروشگاه بزرگ یدک مارکت، لوازم با توجه به حجم موتور ماشین در نام قطعات عنوان شده‌اند. مراقب باشید که نمونه‌ی اشتباه نخرید زیرا که قطعات و لوازم جلوبندی لیفان 620 که مربوط به موتور این ماشین باشند، با توجه به حجم موتور، باید به درستی و برای همان مدل خاص انتخاب شوند. اما بقیه قطعات جلوبندی و لوازم یدکی لیفان 620 در هر دو مدل این ماشین مشابه‌اند. 

 

فواید داشتن دانش اولیه درباره لوازم جلوبندی لیفان 620

پیشنهاد می‌کنیم حتما اطلاعاتی پایه درباره ماشین خود و لوازم یدکی و جلوبندی آن داشته باشید. ما همه روزه به خودرو احتیاج داریم و درست کار کردن آن در ضروریست. شما در طول مدت استفاده از خودرو بارها نیاز به تعویض قطعات و لوازم یدکی آن خواهید داشت. داشتن دانشی اولیه درباره قطعات و لوازم یدکی لیفان به شما این امکان را می‌دهد که پیش از این که کار از کار بگذرد، نسبت به نشانه‌های خرابی حساس شوید و از هزینه‌های گزاف جلوگیری کنید. برخی قطعات خودرو مانند روغن، تسمه تایم و دیسک باید در مدتی مشخص تعویض گردند تا ماشین سالم بماند. برخی قطعات دیگر از جمله اکثر قطعات جلوبندی لیفان 620 نیاز به تعویض ندارند مگر اینکه ماشین دچار سانحه شود. توجه داشته باشید که قیمت لوازم و قطعات جلوبندی لیفان با توجه به مدل ماشین می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد پس برای جلوگیری از صدمات احتمالی، سعی کنید استفاده از خودرو را با توجه به طراحی و نوع کارکرد آن محدود کنید تا عمر حداکثری داشته باشد.

پرمصرف‌ترین قطعات جلوبندی لیفان 620 کدامند؟

محصولات یدکی جلوبندی لیفان 620 دارای تنوع بالایی در برندها و نوع قطعات دارند. پیشرانه‌های موجود در لیفان 620 دارای زنجیر تایم می‌باشیند بنابراین برخلاف نمونه‌های تسمه‎‌ای نیازمند تعویض کوتاه مدت نیستند. از جمله پرفروش‌ترین قطعات جلوبندی لیفان 620 می‌توان به میل موجگیر، بوش طبق، هواکش داخل سپر جلو، پمپ هیدرولیک و لاستیک چاکدار لیفان اشاره کرد. با توجه به نوسانات قیمت، پیشنهاد می‌کنیم از قیمت دقیق این قطعات در فروشگاه آنلاین یدک مارکت مطلع شوید و از تخفیف‌های موجود بهره ببرید. علاوه بر لیفان 620 می‌توانید لوازم یدکی دیگر خودرو‌های مشابه مانند قطعات و لوازم یدکی لیفان 820 و … را در وب سایت یدک مارکت مشاهده کنید.

قیمت لوازم جلوبندی لیفان 620

قیمت لوازم جلوبندی لیفان 620 به عوامل متعددی وابسته است. معمولا محصولات وارداتی از کیفیت بالاتری برخوردارند و از همین رو قیمت بالاتری نیز دارند. در بلند مدت این محصولات به نسبت نمونه‎های داخلی هزینه کمتری بر دوش مالک می‌گذارند. توجه داشته باشید که با توجه به نوسانات ارزی، امکان گران‌فروشی قطعات خودروهای چینی در ایران وجود دارد لذا سعی کنید قیمت‌ها را در فروشگاه‌های معتبر مختلف بررسی کنید یا با فرد معتمدی در این زمینه مشورت داشته باشید. قیمت لوازم جلوبندی لیفان 620 در سایت یدک مارکت مطابق با ارزش آن و به صورت رقابتی و منصفانه است و معمولا با تخفیف‌های متعدد قیمتی کمتر از بازار دارد.

انتخاب یک فروشگاه مطمئن برای خرید لوازم جلوبندی لیفان 620

بهتر است کاری حساس مانند انتخاب قطعات و تشخیص زمان تعویض و نوع قطعه اورجینال خودرو بر عهده متخصصان این حوزه باشد. به دنبال فروشنده‌ای دارای اعتبار بالا و تخصص باشید. در کنار این‌ها مسئله قیمت منصفانه و ضمانت اصالت خرید بسیار مهم است. فروشگاه یدک مارکت از فروشندگان لوازم و قطعات یدکی انواع خودروهای موجود در بازار کشورمان از جمله قطعات و لوازم یدکی لیفان است. اما برای تایید اعتبار و تضمین خریدی مطمئن باید به چه مواردی توجه کنیم؟ 

  1. مورد اول مجوز و پروانه کسب فروشگاه است.
  2. برای خرید از وبسایت حتما به نماد اعتماد الکترونیک آن دقت کنید.
  3. ساختار و چارچوب فروشگاه باید برای راحتی و انتخاب سریع خریدار طراحی شده باشد.
  4. پشتیبانی همیشگی توسط مهندسین با دانش و ارتباط با فروشنده امر مهمی در اطمینان از خریدی آگاهانه است.
  5. امکان بازدید حضوری و ارتباط مستقیم با فروشنده.

 

مزایای خرید از یدک مارکت چیست؟

فواید خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت بسیارند. همچون هر فروشگاه بزرگ دیگر، رسالت یدک مارکت در ارائه بهترین خدمات به مشتری می‌باشد. وبسایت یدک مارکت برای راحتی و انتخاب سریع خریداران طراحی شده‌ است. لوازم با کیفیت و اورجینال، با تنوع بسیار بالا و قیمت‌های رقابتی و زیر قیمت بازار، همراه با پشتیبانی متخصصان یدک مارکت از جمله خدمات آنلاین این مجموعه می‌باشد.

اما این گوشه‌ای از خدمات یدک مارکت است. در ادامه به مزایای دیگر خرید از یدک مارکت می‌پردازیم:

  • ارسال سریع لوازم جلوبندی لیفان 620 به سراسر ایران. ارسال دو ساعته در شهر تهران و یک روزه در استان تهران.
  • تحویل اجناس به مشتریان در جای جای کشور عزیزمان در مدتی کمتر از سه روز.
  • ضمانت بازگشت بی چون و چرای کالای نامرغوب و بازگشت وجه به مشتری در صورت عدم رضایت از محصول.
  • ارسال رایگان سفارشات بالای سه میلیون تومان.
  • امکان خرید حضوری در فروشگاه بزرگ یدک مارکت در تهران.
  • امکان جستجو، مقایسه محصولات و ایجاد سبد خرید برای خریدهای آینده در سایت فروشگاه.
  • تخفیف‌های همیشگی برای خریداران آنلاین یدک مارکت.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied