شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون، همراه کودکان و نوجوانان

شرکت بیمه تعاون در راستای توسعه فرهنگ بیمه و لزوم آگاهی خانواده ها و فرزندان آنها، فعالیت هایی را انجام داده که در این مطلب به آن پرداخته می شود.

بیمه تعاون، همراه کودکان و نوجوانان

شرکت بیمه تعاون در راستای توسعه فرهنگ بیمه و لزوم آگاهی خانواده ها و فرزندان آنها، فعالیت هایی را انجام داده است که بنا داریم در این مطلب آن را تشریح کنیم.

انتشار کتابهای آموزشی ویژه کودکان

این شرکت 14 سری کتاب کودک با نام «سرزمین نخودی ها» منتشر کرد که ضمن آموزش انواع بیمه ها به شکل داستانی و مصور برای کودکان، خانواده ها را نیز با تمامی خدمات بیمه ای به تفصیل آشنا می کند.

این اقدام شرکت بیمه تعاون منطبق بر سند چشم انداز صنعت بیمه و در مسیر توسعه فرهنگ بیمه در میان جامعه بوده و نکته این اقدام فرهنگی، مورد تایید واقع شدن این کتابها و اخذ رتبه مناسب به لحاظ محتوایی و موضوعی از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و درج در سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب برای عرضه در مراکز آموزشی کودکان در مقطع ابتدایی است.

حامی جشنواره فرهنگی‌هنری کودکان

بیمه تعاون همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی و ایجاد انگیزه فعالیت‌ در دوران خانه‌نشینی کودکان و نوجوانان، حامی جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره؛ کودکان و دوران کرونایی» شد.

این جشنواره با هدف برداشتن قدمی موثر برای بهبود سبک زندگی، ایجاد انگیزه فعالیت‌ در دوران خانه‌نشینی و قرنطینه و جلوگیری از افسردگی و انزوا طلبی اعضای جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان و نیز اثرگذاری در فرایند رشد، هویت‌پذیری و اجتماعی شدن کودکان و نوجوانان در چهار رشته عکاسی، نقاشی، شعر و داستان کوتاه برگزار شد.

اهداء دفتر مدرسه به دانش‌آموزان مناطق محروم

این شرکت، با همکاری رسانه همدان پیام و کانون فرهنگی مردمی ملایر، نسبت به اهداء دفتر مدرسه به دانش‌آموزان محروم استان سیستان و بلوچستان برای آغاز سال تحصیلی 1400 اقدام کرد.

نواختن «زنگ بیمه» در مدارس

با توجه به آنکه آینده روشن کودکان در گرو سرمایه گذاری والدین در عرصه بیمه است و باید با استفاده از تمامی امکانات و رسانه ها برای تعمیم فرهنگ بیمه و معرفی ظرفیت های این صنعت استفاده شود، شرکت بیمه تعاون نیز به منظور فرهنگ‌سازی بیمه در جامعه و انجام رسالت اجتماعی، نسبت به برگزاری مراسم «زنگ بیمه» در مدارس شهر تبریز اقدام کرد.

شایان ذکر است که «زنگ بیمه» در صدد است تا با ساده سازی مفاهیم بیمه ای برای دانش آموزان، ضمن تداوم برنامه های آموزشی و فرهنگی، ضریب نفوذ بیمه را نیز در کشور افزایش داده و موجبات گسترش فرهنگ بیمه در بین خانواده ها شود، بر این اساس، شرکت بیمه تعاون هر ساله در این رویداد فرهنگ مدار حضور فعالانه ایفا می کند.

 

روابط عمومی بیمه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied