شمانیوز
شما نیوز

مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار اعلام کرد:

انجام مناقصه تامین تجهیزات 4 پایگاه امداد و نجات زغال سنگ

مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار کشور اعلام کرد: مناقصه تامین تجهیزات اروپایی و ساخت داخل، برای طرح احداث 4 پایگاه امداد و نجات زغال سنگ انجام شد.

انجام مناقصه تامین تجهیزات 4 پایگاه امداد و نجات زغال سنگ

پرهام خواجه پور با بیان این مطلب اظهار داشت: ایمیدرو با توجه به مخاطرات پیش روی فعالیت در معادن زغال سنگ، برنامه ریزی برای تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات در 4 منطقه زغالدار کشور را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: این پایگاه ها در مناطق طبس، کرمان، البرز شرقی و البرز مرکزی بهسازی یا احداث خواهد شد. مجموع سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح، حدود یکهزار و 350 میلیارد ریال و نیز 400 میلیارد ریال برای خرید خودروهای امدادی است و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (زیر مجموعه ایمیدرو)، آن را اجرایی می کند.

پیشرفت 14 درصدی احداث پایگاه طبس

مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی پایگاه های امداد و نجات زغال سنگ گفت: اکنون زمین مورد نیاز برای احداث پایگاه حوزه طبس تامین شده و پیمانکار ساخت، در مرحله نصب اسکلت فلزی، با پیشرفت حدود 14 درصدی است.

وی ادامه داد: ساخت پایگاه امداد و نجات منطقه زغال سنگ خیز کرمان نیز در مرحله تملک زمین است. همچنین، در حوزه البرز شرقی، ساختمان امداد و نجات طزره، برای پایگاه امداد و نجات در نظر گرفته شده است.

خواجه پور تصریح کرد: با توجه به بررسی های کارشناسی، مقرر شد 2 پایگاه در منطقه البرز مرکزی (منطقه زغال سنگ البرز مرکزی و منطقه چمستان آمل) احداث شود. با تکمیل مراحل تملک زمین، وارد مرحله احداث این 2 پایگاه خواهیم شد.

 

روابط عمومی ایمیدرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied