شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

تور ایتالیا و بازدید از فروشگاه های معروف در حین سفر

تور ایتالیا یکی از جذاب‌ترین تورها است. ایتالیا یکی از مراکز مد در اروپا و جهان است و برند‌های معروفی در این کشور وجود دارد . بسیاری از برندهای معروف مانند Valentino, Versace, Prada, Armani, Dolce & Gabbana, Marni, Iceberg, Missoni, Trussardi, Moschino, Dirk Bikkembergs, Etro, and Zegna خرید را برای شما در ایتالیا آسان می‌کند.

تور ایتالیا و بازدید از فروشگاه های معروف در حین سفر

 شما می توانید در حین سفر با تور ایتالیا ازخانه های مد  افسانه ای ایتالیا دیدن کنید. .این کشور همیشه به دلیل برندهای شناخته شده و اجناس لوکس خود معروف  است.ایتالیا دارای جاذبه‌های فراوانی است. تاریخ و فرهنگ آن به صدها سال قبل بازمی‌گردد و این مکان‌های تاریخی متعدد و فرصت‌های بی‌پایانی را برای علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ فراهم کرده است و در مورد مهارت سرآشپزان ایتالیا آن هیچ شکی وجود ندارد.

وقتی صحبت از مد می‌شود، ایتالیا خانه بسیاری از برند‌ها ازجمله پرادا، آرمانی، والنتینو، دی اند جی و ورساچه است. شما در حین سفر با تور ایتالیا این فرصت را دارید که از این برندها شناخته شده خریداری کنید.  

در هنگام سفر با تور ایتالیا  از مراکز خرید آن حتماً دیدن کنید و این تجربه خرید از مراکز مد و فشن را از دست ندهید. برای توضیح مختصری از برخی از برترین مراکز خرید ایتالیا، را در این مقاله معرفی کرده‌ایم.

تور ایتالیا

The Mall Firenze

در این مرکز خرید اعتقاد بسیار قوی وجود دارد که زیبایی روزی جهان را نجات خواهد داد. این‌یک فروشگاه مجلل منحصربه‌فرد است که درست در قلب توسکانی و در مکانی است که همیشه به‌عنوان نقطه ملاقات بین خرید و زیبایی توصیف‌شده است. این مرکز خرید به طرز ماهرانه‌ای مناظر زیبای توسکانی، تجربه‌های غذاخوری استثنایی و برندهای مد روز را باهم ترکیب می‌کند تا به هر خریدار تجربه‌ای منحصربه‌فرد بدهد.

برخی از برندهایی که فضای این مرکز خرید که در این فروشگاه وجود دارد عبارت‌اند از ورساچه، آلبرتا فرتی، بالنسیاگا، میلیاردر، بوتگا ونتا، ورساچه و شوپارد. شما می توانید در حین گردش با تور ایتالیا از این مغازه لوکس دیدن کنید.

Serravalle Designer Outlet

Serravalle Designer Outlet یکی از بهترین مراکز خرید در پایتخت مد ایتالیا است. دقیقه سفر کنید.این مرکز خرید یکی از برترین مراکز خرید در میلان است و مانند دیگر مراکز خرید ایتالیا، برندهای مختلفی از طراحان مد برتر را در خود جای‌داده است. این‌یک فروشگاه بسیار محبوب است.

Torri d’Europa

Torri d’Europa یک مجتمع تجاری مدرن و چندمنظوره است که در شهر زیبای تریست واقع‌شده است. این مرکز خرید دارای طراحی‌های ظریف است و دارای یک چیدمان برنامه‌ریزی‌شده است که دسترسی به فروشگاه‌ها را آسان می‌کند.

دارای سقف شیشه‌ای باشکوهی است که نه‌تنها به زیبایی آن می‌افزاید، بلکه بازدید و تجربه خرید را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. اینجا خانه انواع

خرده‌فروشی‌های کلاسیک و همچنین چندین غذاخوری است که می‌توانید قبل از شروع به خرید خود، گاهی اوقات استراحت کنید و از غذاهای خوشمزه ایتالیایی لذت ببرید. شما می توانید در هنگام سفر با تور ایتالیا از این مجتمع تجاری زیبا دیدن کنید.

تور ایتالیا

. Castel Romano Designer Outlet

Castel Romano Designer Outlet چندان دور از رم نیست و بیش از 100 بوتیک و فروشگاه خرده‌فروشی را در خود جای‌داده است که انواع محصولات مد را از طیف گسترده‌ای از برندها ارائه می‌دهند.

این‌یکی از مکان‌هایی است که ایتالیایی‌ها وقتی می‌خواهند تخفیف‌های خوبی برای برندهای مشهور مانند ورساچه، دیزل، گوچی، و کالزدونیا و همچنین معاملات عطر و مبلمان دریافت کنند، به آنجا می‌روند. این اوت لت همچنین غذاهای سنتی و ژلاتوی خوشمزه را ارائه می دهد که یکی از چیزهایی است که ایتالیا به آن مشهور است.

Galleria Alberto Sordi

Il Centro Commerce è Tutto Bellissimo! یک مرکز خرید زرق‌وبرق دار، مجلل و ظریفی درست در قلب رم روبروی پیاتزا کولونا! طراحی معماری کاملاً باشکوه است، مغازه‌ها و بوتیک‌های مد بالا نفیس و کاملاً شیک هستند، فروشگاه‌های تخصصی (کالاهای چرمی، نقشه‌ها، کتاب‌ها و غیره) فوق‌العاده منحصربه‌فرد هستند.

چندین کافه و شکلات فروشی دوست‌داشتنی از شما دعوت می‌کنند تا از این مکان استراحت کنید. گشت‌وگذار شلوغ با یک فنجان اسپرسو و شیرینی خوب استراحت کنید. این مرکز خرید به نام یکی از محبوب‌ترین بازیگران ایتالیایی، آلبرتو سوردی، به گنجی جدید از رم تبدیل‌شده است که به‌حق شایسته نام مشهور او است.شما می توانید در حین مسافرت با تور ایتالیا از این مرکز خرید دوست داشتنی دیدن کنید و در کافه های نزدیک اینجا قهوه ای سفارش دهید.

FoxTown Factory Stores

فروشگاه‌های فاکس‌تاون به‌عنوان «معبد ظرافت و تجمل» شناخته می‌شوند، و در لحظه‌ای که از درهای آن عبور می‌کنید و فضای داخلی باشکوه آن را می‌بینید، خواهید فهمید که چرا. این فروشگاه در مندریسیو، در حدود 50 کیلومتری (31 مایلی) میلان واقع‌شده است و بیش از 160 مغازه را در خود جای‌داده است که کالاهای متنوعی را ارائه می‌دهند.

این مکان به خاطر تخفیف‌های سخاوتمندانه‌اش نیز معروف است. برخی از برندهایی که در اینجا خواهید یافت عبارت‌اند از آدیداس، آرمانی، بالدینینی و کالوین کلاین است. این مجتمع خرید لوکس یکی از فروشگاه های است که حتما در سفر با تور ایتالیا باید از ان بازدید کنید.

Shopping Mall Porta di Roma

مرکز خرید Porta di Roma به‌عنوان مدرن‌ترین مرکز خرید در اروپا مشهور است و همچنین در بین بزرگ‌ترین مراکز خرید در کل کشور بسیار معروف است . با صدها فروشگاه از انواع برندهای پرطرفدار، این مرکز خرید مقصد محبوب  برای خرید هر کالایی که ممکن است بخواهید در ایتالیا بخرید است.

و اگر تمایلی به خرید چیزی ندارید، تجربه خرید ویترینی که در اینجا به دست خواهید آورد با هیچ‌چیز قابل‌مقایسه نیست. شما باید در هنگام سفر با تور ایتالیا از اینجا دیدن کنید.

La Reggia Designer Outlet

La Reggia Designer Outlet یک مرکز خرید بزرگ و درجه‌یک است که در شهر ناپل یافت می‌شود. شکوه آن به فروشگاه‌هایی که در آن قرار دارد محدود نمی‌شود، بلکه در طراحی و ساخت آن نیز مشهود است.

دارای خطوط و کوچه‌های زیبا و یک منطقه خرید در فضای باز باشکوه طراحی‌شده است - ویژگی که در اکثر مراکز خرید نمی‌توانید پیدا کنید. علاوه بر مارک‌های لوکس موجود، این فروشگاه دارای رستوران‌ها و بارهای خوب زیادی است که برای استراحت بعد از خرید ایدئال هستند.

تور ایتالیا

IL Centro

یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در ایتالیا انجام داد، خرید است و IL Centro یک تجربه خرید عالی را فراهم می‌کند. این مرکز خرید در میلان واقع‌شده و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایتالیا است.

بیش از 200 مغازه و بیش از 30 رستوران در آن قرار دارد. این بدان معنی است که شما تضمین می‌کنید که از خرید و غذا خوردن در اینجا لذت خواهید برد. اگر می‌خواهید یک خرید عالی در هنگام سفر با تور ایتالیا در  میلان داشته باشید، این فروشگاه بسیار محبوب است.

اگر قصد مسافرت با تور ایتالیا را دارید و می خواهید تجربه ای جالب ازخرید و تفریح در این کشور زیبا داشته باشید سفیران گشت ارائه‌دهنده بهترین خدمات گردشگری است. قیمت مناسب برای انواع تورها ویژگی اصلی آژانس مسافرتی سفیران گشت است.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied