شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد:

همایش خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز یزد در شرکت فولاد آلیاژی ایران

این همایش که با حضور مدیر کل سیاسی استانداری یزد، جمعی از فرمانداران استان و خبرنگاران آزاد صدا و سیما مرکز یزد در روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

همایش خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز یزد در شرکت فولاد آلیاژی ایران

علیرضا چایچی یزدی مدیرعامل شرکت با تبریک روز خبرنگار، به تبیین روند پیشرفت و دستاوردهای این شرکت به عنوانی پرچم دار تولید انواع فرآوردهای آلیاژی در کشور و خاورمیانه پرداخت.

وی تنوع کمی و مزیت های کیفی محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران، نگاه دانش بنیان به حوزه های مختلف فعالیت، اهتمام به حفاظت از محیط زیست، اجرای پروژه بهره وری انرژی و کم آب‌خواه بودن این صنعت را از عمده ویژگی های مزیت های این شرکت نسبت به صنایع مشابه در سطح کشور و استان برشمرد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران همچنین از سهم بزرگ این شرکت در اشتغالی زایی مستقیم و غیرمستقیم در جامعه سخن گفت و گزارش اجمالی از اقدامات این شرکت در زمینه ی مسئولیت های اجتماعی ارائه داد.

چایچی همچنین  از خبرنگاران خواست تا با انعکاس واقع بینانه فعالیت ها در حوزه ی مختلف از جمله صنعت و نیز تلاش ها و دستاوردهای شرکت فولاد آلیاژی ایران در زمینه های محیط زیست، مسئولیت های اجتماعی و نقش عمده ای که در توسعه تولید و اشتغال‌زایی بر عهده دارد، فرصت روشنگری مطلوبی را برای مردم جامعه فراهم آورند.

 

روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied