شمانیوز
شما نیوز

وزیر صمت در مراسم افتتاحیه طرح‌های شهرک‌های صنعتی گناباد :

شناسایی ذخایر معدنی گناباد سرعت می‌گیرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیتهای شاخص گناباد از نظر معادن روند شناسایی ذخایر معدنی در این منطقه با حمایتهای لازم سرعت می‌گیرد.

شناسایی ذخایر معدنی گناباد سرعت می‌گیرد

سید رضا فاطمی امین روز جمعه در حاشیه افتتاح طرحهای صنعتی و معدنی منطقه گناباد بمناسبت هفته دولت، در جمع خبرنگاران گفت: سرعت بخشی در شناسایی دخایر معدنی گناباد نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی این منطقه در آینده خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهرستان گناباد از نظر شاخص های صنعتی و معدنی و پتانسیل های موجود روند رو به رشدی دارد که با حمایت بیشتر وزارت صنعت، معدن و تجارت افق روشن تری پیش روی توسعه این منطقه رقم می‌خورد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تامین سرمایه در گردش را از مشکلات مهم واحدهای تولیدی شهرستان گناباد دانست و از قول مساعد این وزارت خانه برای حمایت های بیشتر از فعلان این بخش خقر دارد.

فاطمی امین گفت: با توجه به بهره برداری از واحد مونتاژ تراکتور به عنوان یکی از طرحهای مهم افتتاحی در گناباد گفت: مساله پرداخت تسهیلات حمایتی برای کشاورزان به منظور خرید این تجهیزات کشاورزی از طریق منابع بانک کشاورزی پیگیری می شود.

همزمان با سومین روز از هفته دولت پنج طرح صنعتی و کشاورزی طی مراسمی با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه در شهرستان گناباد به بهره‌برداری رسید.

این طرحها شامل طرح توسعه واحد کارتن کوثر، طرح مونتاژ تراکتور گروه صنعتی گناباد، پست MVA٣٠ برق موبیل، طرح فرآوری و دانه بندی سیلیس شرکت آراسیلیس الوند و بسته بندی دانه های روغنی خوراکی و غیر خوراکی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در ادامه سفر به گناباد از واحد صنعتی تولیدی چینی تقدیس و طرح توسعه واحد تولیدی دیرگداز گناباد و ناحیه صنعتی کاخک از توابع این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

 

شاتا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied